Як створити успішний стартап
Починати новий проект не завжди так просто, як здається на перший погляд.
Багато підприємців вважають за краще йти в стартапи, щоб розвиватися не "за шаблоном". Однак запуск власної справи означає не тільки драйв і цікаві ідеї, але і часом стандартні помилки. Багато стартапів, стикаючись з першими перешкодами, "згорають" на початковому етапі. Ділюся п'ятьма правилами успішного стартапу, які допоможуть вам уникнути розчарування в бізнесі:
- Визначте, яку проблему вирішує ваш стартап. Важливо не просто сліпо вірити власній гіпотезі, а тестувати кожну ідею. Звичайно, корисно провести маркетингове дослідження, якщо ви виходите на ринок з абсолютно новим продуктом. Однак не забувайте спілкуватися зі споживачами і користувачами. Краще запустити пробну партію або тестову версію додатку, щоб отримати зворотній зв'язок. Звісно, створюйте образ майбутнього покупця – своєї цільової аудиторії.
- Завжди правильно розраховуйте власні сили. Якщо зібрати команду однодумців, які будуть працювати на спільну мету як злагоджений механізм, тоді і результат буде значно кращим. Варто уважно ставитися до підбору команди. Наприклад, ми в нашій групі компаній даємо шанс людям, зарядженим на спільну справу. У будь-якій справі дуже важлива мотивація. Адже співробітник або партнер, який не бачить мети і сенсу проекту, не буде віддаватися роботі на 100%.
- Ми живемо в світі, де нікого не цікавлять стандартні ідеї. Креативність – на вагу золота. Не бійтеся фантазувати і вигадувати нове! Не потрібно копіювати успішні аналоги повністю. Враховуйте їхній досвід, але створюйте свою історію. А в іншому – всі обмеження тільки в нашій голові.
- Ніколи не бійтеся починати спочатку. Якщо ідея не спрацює (так, таке теж буває!), Починайте з чистого аркуша. Тут немає приводів для відчаю. Змінюйтеся, враховуйте помилки і створюйте знову і знову.
- Вірте в себе і свої сили! Інвестори частіше віддають перевагу сильним командам з палаючими очима. Не бійтеся коригувати свої плани по ходу просування товару або послуги і постійно реагуйте на зміни ринку.
Пам'ятайте: сама по собі ідея в нашому світі не варта нічого. А її реалізація в життя може принести мільйони.