Як створити у світі бренд України

24 жовтня 2017, 14:10
Перш за все, країну треба просувати

Коли ви відповідаєте на негативні питання, це не є просуванням країни. Є два основні формати комунікацій: це піар і реклама. Піар – це те, що ви хочете сказати, піар – це те, що про вас хочуть знати. І складність піару в тому, що він завжди навколо вас.

Відео дня

Про вас багато хочуть знати, але часто всі питання лежать в негативній площині. Вам необхідно перейти до позитиву. У вас завжди повинно бути повідомлення світу, цільовій аудиторії.

Тому ключовим моментом є створення позитивного, впізнаваного, привабливого образу. Цей образ, за великим рахунком, формується або з вашою участю, або без вашої участі.

Якщо ви вирішили, що ви зробите хороші справи і про них дізнається світ, на жаль, практика показує, що це не працює.

Всі успішні країни світу, які роблять добрі справи, всі успішні в економічному плані країни, вони самі про себе говорять добре. І коли якісь консультанти або радники кажуть про те, що це пропаганда, то це так, як вони розуміють.

Проте і Америка, і Японія, і Німеччина, і Велика Британія – всі успішні країни світу мають що сказати світові і вони сегментують світ на цільові аудиторії.

Кожна цільова аудиторія повинна отримати своє повідомлення.

Більше того, це повідомлення має повторюватися, це повідомлення має формувати стійкий образ. Коли ми говоримо про повторення – це реклама. Реклама – це те, що ви хочете сказати. Успішна реклама здійснюється у форматі брендингу.

І тут брендинг – це не просто логотип, це не просто слоган. Брендинг – це комунікації, спрямовані на цільову аудиторію з метою повідомлення унікальних конкурентних переваг. І дуже важливо, щоб це все було зроблено в дуже креативному форматі.

Якщо це робиться в креативному форматі, тоді це не викликає несприйняття.

Це викликає зацікавленість і це запам'ятовується.

Тому Україні потрібно створити позитивний і привабливий образ, для того щоб зробити країну популярнішою як для бізнесу, так і для туристів.

Показати ще новини
Радіо NV
X