Як правильно працювати з персоналом

3 травня 2018, 09:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Зараз однією з головних проблем стає відтік населення. Тільки Польща протягом останніх рокыв прийняла понад 1,8 мільйона українців.

В основному це працездатні молоді люди до 35 років. Тут позначається і ємність польського ринку, яка дасть змогу приймати українців аж до 2030 року.

Що потрібно робити українським компаніям і як правильно вибудовувати роботу HR, щоб утримати у своїх лавах найталановитіших співробітників?

Відео дня

Будьте стратегом

Головний тренд – глибоке розуміння стратегії компанії HR-ом. Він маэ знати, що за бізнесом стоять люди. Наприклад, нове покоління вже не готове постійно працювати на одному місці. У нього є можливість вчитися і працювати за кордоном. Це позначається і на прийомі талановитих молодих фахівців. Завдання номер один – знайти й утримати таких працівників. Наприклад, 30% фахівців з продажу найчастіше працюють 2,5 місяця і йдуть. У тих же IT-компаніях, за рівних зарплат, фахівець вибере ту компанію, де просто смачніша кава. І це реальний кейс!

Необхідно вибудовувати корпоративну систему і культуру, комфортні для персоналу. Наприклад, мілленіали – драйвери. Вони потрібні на позиціях, де необхідні молодість, азарт і готовність до авантюр. Молодих людей часто залучають якісь "плюшки" у вигляді Гейміфікація і віддаленої роботи. Хтось має виконувати роль наставників – це старше покоління. Для них важлива стабільність і впевненість у завтрашньому дні, можливість догляду за батьками, отримання якихось "пільг" тощо.

Дотримуйтесь work–life балансу

Люди не готові сидіти вічно на роботі, коли навколо стільки можливостей. Навіть більш, їм вже складніше просто всидіти на роботі "від дзвінка до дзвінка". Тому компанії мають дотримуватися і поважати баланс між роботою та особистим життям. Поважайте кодекс етики, який забороняє турбувати людину поза робочим часом.

Створюйте атмосферу

Коли співробітник приходить на роботу, він повинен відчувати атмосферу. По суті, тепло людських сердець не замінити нічим. Раніше переважав авторитарний стиль, і багато підприємців дозволяли часом неадекватне ставлення до персоналу. Зараз такий стиль управління відходить у минуле. Керівники повинні розуміти, що в тренді – люди, і з ними потрібно працювати. Є достатньо інших стилів управління, які не мають на увазі бардак. Досить створити якесь "зведення правил", прийнятне для всіх. Справжнє мистецтво – вибудувати таку культуру спілкування і комунікацій, щоб людині хотілося вранці прокидатися і приходити на роботу.

Робота з залученням

Залученість показує готовності фахівця присвячувати компанії більше сил, енергії і часу, чи готовий він виходити за рамки своїх обов'язків. У нас є 10 основних "драйверів": зворотний зв'язок, дотримання режиму відпочинку/праці, визнання (на 1 негатив має бути 3 позитивні відгуки), стосунки з колегами і начальством, розуміння спільних цілей і завдань команди, бажання рекомендувати компанію, задоволеність зарплатою і робочим місцем, навчання, розвиток... і щастя. Ці "драйвери" допомагають нам працювати з колективом. Варто розуміти, що це довгострокова перспектива і результат з'явиться через рік, два або більше. Адже працівники абсолютно різні. Є ті, хто спочатку лояльний до компанії. Є інші, які просто "здають себе в оренду" – за них варто боротися. Є третя категорія – вічно незадоволені, а негатив, як відомо, заразливий. Останніх потрібно швидко ідентифікувати і розлучатися з ними.

Постійний розвиток і навчання

Компанія не зможе стати лідером на ринку, якщо не буде вкладати в навчання і розвиток своїх співробітників. За часів кризи – це найпопулярніша стаття скорочення витрат. Однак потрібно мислити стратегічно і розуміти, що навчання персоналу приведе до зростання його професійних компетенцій. Це стане підмогою для реалізації нових проектів, масштабування бізнесу або розширення діяльності. В умовах ринкової економіки і високої швидкості інформації тренд на навчання і розвиток постійно посилюється.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X