Як аутсорсинг оптимізує бізнес-процеси

30 листопада 2017, 09:00
Багаторічна практика роботи показує, що більшу частину свого робочого часу ми витрачаємо на вирішення нагальних завдань, часом, досить рутинних

А стратегічне планування при цьому страждає, так як відкладається на потім, і не завжди до нього "доходять руки".

Поглинання поточними завданнями стримує ефективне функціонування і розвиток бізнесу. Особливо відчутно це в наш час – час стрімких змін світу, економіки, умов конкуренції.

Відео дня

При цьому методики, інструменти щодо поліпшення бізнес-процесів не стоять на місці – вони також стрімко вдосконалюються. Для їх відстеження, аналізу, адаптації, впровадження потрібні тимчасові, людські та фінансові ресурси. Але не всі компанії можуть дозволити утримувати в штаті цілий ряд компетентних фахівців – таких собі універсальних співробітників, які мають необмежений часовий запас і всі компетенції для виконання цих завдань.

До роботизації рутинної роботи в Україні тільки починають придивлятися. Свого часу я працювала над створенням масштабного бізнес-сервіс-центру однієї з FMCG-компаній. І отриманий досвід показав – наскільки сприятливо автоматизація "поточки" впливає на роботу бізнесу. Але, ясна річ, серйозні грошові вливання в процеси автоматизації різних ділянок роботи, з огляду на досить складні економічні умови, готові робити далеко не всі компанії. В такому випадку, згаяний час працює проти нас. Поки бізнес перебуває в очікуванні кращих умов розвитку – сильніші конкуренти працюють з нашими клієнтами, займаючи нашу частку ринку.

Одним із інструментів, які допоможуть не опинитися в подібній ситуації – це передача всіх рутинних завдань на аутсорсинг спеціалізованим компаніям. Чому це ефективно? Для початку – бо аутсорсинг дозволяє компанії-замовнику сконцентруватися на основній її діяльності і стратегії. Практично будь-які функції сьогодні можна передати на аутсорсинг: починаючи від бухгалтерії та логістики, закінчуючи інформаційним обслуговуванням і управлінням персоналом.

Детальніше про переваги, які отримує компанія-замовник, передаючи сервісні функції на аутсорсинг:

  • Концентрація на профільній діяльності

    Аутсорсинг дозволяє компанії сфокусувати увагу і ресурси на профільній діяльності і переваги компанії, а виконання рутинних завдань передати на виконання зовнішньої організації, яка спеціалізується на даній сфері діяльності.

  • Скорочення витрат, пов'язаних з утриманням спеціалізованого штату співробітників

    Замовник уникає додаткових витрат на забезпечення робочого місця співробітникам, виплату заробітної плати, навчання, інформаційну підтримку і т. д. При цьому отримує якісне, професійне, своєчасне виконання завдань за оптимальною ціною.

  • Використання передових методів і досвіду

    На те, щоб стежити за змінами в кожному з життєво важливих бізнес-процесів, необхідний не тільки час, а й гроші. А їх як завжди не вистачає. Компанії ж, які спеціалізуються в області аутсорсингу, постійно відстежують зміни і застосовують їх у роботі, використовують сучасні технології, накопичують досвід і при цьому надають можливість досягати суттєвої економії за рахунок масштабу впровадження. У свою чергу, споживачі послуг аутсорсингу повною мірою отримують вигоди від використання передових технологій і не здійснюють самі витрат на їх впровадження. Це дозволяє знизити витрати і підвищити продуктивність бізнесу.

  • Надійність і гарантія

    Аутсорсингова компанія несе повну відповідальність і конфіденційність за належне і своєчасне виконання завдань. В іншому випадку – це загрожує їй фінансовими втратами, втратою репутації, аж до відходу з ринку.

  • Підвищення конкурентоспроможності

    Перераховані вище аргументи допомагають компанії-замовнику ефективніше, швидше реагувати на всі зміни в бізнес-середовищі (попит, побажання, запити споживачів) і, природно, мати переваги в конкурентній боротьбі.

Як результат – аутсорсинг оптимізує багатьох бізнес-процесів компанії. Практика показує, що передача рутинних послуг на аутсорсинг скорочує витрати бізнесу як мінімум на 10%, в рази збільшує час для управлінського і стратегічного вирішення завдань, підвищує цінність бізнесу і його фінансові результати.

Як казав американський економіст Артур Лаффер: "Пам'ятайте, що кожен долар, який ми витрачаємо на аутсорсинг, витрачається на наші товари або реінвестується в наш ринок". А ви готові до змін і вдосконаленням заради успішності і процвітання вашого бізнесу? Адже рахунок на час вже відрито.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X