Антимонопольний комітет і Віагра
Нагадаємо, що американська фармкомпанія Pfizer Inc. придбала конкуруючу Hospira Inc. приблизно за $17 млрд. Угода розширить можливості Pfizer по збуту ін'єкційних препаратів і менш дорогих версій складних ліків на основі біотехнологій.
Здавалося б, все, що відбулося, це повна дурість.
Яке діло в принципі українському Антимонопольному комітету до супер-злиття двох мега-корпорацій в США?
І якщо вже штрафуєте, то що це за такий штраф 20 тис грн?
Але найбільше дивує, що АМКУ зауважує Штати. А ось у себе під носом не бачить елементарних речей.
Розповім простий випадок, який трапився з моїми знайомими минулого тижня з авіакомпанією Lufthansa.
Були куплені три квитки на рейс цієї компанії до Верони і назад.
Проте один з трьох пасажирів не сів у Києві, а повинен був летіти вже з Верони (так вийшло, що він дістався туди трохи іншим шляхом).
Припустимо, що кожен з квитків коштував 400 доларів туди і назад.
Так от, незважаючи на те, що авіакомпанія взяла 400 доларів за політ у Верону і назад з третього пасажира, вона не тільки не повернула 200 доларів за політ у Верону, який не був здійснений, але ще й змусила доплатити (!) 70 доларів штрафу, грубо кажучи за те, що квиток не був використаний. Без сплати цього штрафу Lufthansa пригрозила взагалі анулювати навіть квиток з Верони в Київ.
Тобто здерла за дорогу туди і назад 470 доларів при тому, що політ третім пасажиром був здійснений тільки в одному напрям з Верони в Київ.
Якщо авіакомпанії вже заплатили за переліт туди і назад, і вона вже по-суті покрила свої витрати на паливо, кейтерінг, персонал і отримала прибуток, включену до квиток, які у неї є підстави додатково вимагати 70 доларів, навіть якщо пасажир не прибув на рейс в Києві, а сяде на літак тільки у Вероні?
Про хамство в авіакасі Борисполя, де сидів диспетчер Lufthansa, навіть говорити не варто...
Треба зауважити, що аналогічні правила діють і у МАУ, і в інших авіакомпаній.
Шановний Антимонопольний комітет. Займіться авіакомпаніями нарешті. А також продавцями нафтопродуктів та завищеними цінами то на один, то на інший вид продуктів харчування і багато ще чим, що реально дратує споживачів.
А злиття двох великих фармакомпаній десь там в США ми якось переживемо.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.