Соціолог, дослідник
Як заробляти на рекламі більше.
Популярною є думка про те, що телебачення ніхто не дивиться. Бо всі вже побігли в інтернет. Це твердження легко перевірити — завдяки детальному вимірюванню ТВ. Зразу почнемо з цього.
З ростом інтернету, багато хто з вас сміливо вважає, що люди перестали дивитися ТВ. Авжеж, розповсюдження користування інтернетом є помітним. Та є декілька «але».
NV Преміум це:
або
Продовжити читати матеріали відкритого доступу
назад до входу
Ми відправили вам лист з посиланням на створення нового пароля
Якщо лист не прийшов протягом декількох хвилин, будь ласка, перевірте папку Спам.
У разі виникнення проблем, будь ласка, напишіть в службу підтримки support@nv.ua