директор по роботі з роздрібними мережами, Nielsen Україна
Споживачі на розвинених ринках уже активно користуються онлайн каналом для покупок.
З розвитком високошвидкісного інтернету і соціальних мереж, появою нових потужних пристроїв та інструментів для передачі інформації маркетологам стало простіше отримати доступ до свого споживача, ніж раніше.
Якщо подивитися на цифровий світ за межами нашої країни, ми зрозуміємо, що стоїмо на порозі системних змін у сфері електронної комерції в роздрібній торгівлі
Існує думка, що до 2020 року 30% людської праці будуть виконувати роботи
Середній клас, як поняття і основний сегмент, на який орієнтуються всі FMCG-компанії, застаріває
NV Преміум це:
або
Продовжити читати матеріали відкритого доступу
назад до входу
Ми відправили вам лист з посиланням на створення нового пароля
Якщо лист не прийшов протягом декількох хвилин, будь ласка, перевірте папку Спам.
У разі виникнення проблем, будь ласка, напишіть в службу підтримки support@nv.ua