«Частина функціоналу через вас здохла». У Monobank стався збій на тлі маркетингової акції
Співвласник Монобанку та Fintech-IT Group Олег Гороховський (Фото: NV)
На тлі маркетингової акції у застосунку Monobank стався збій.
Про це у Telegram повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
«10 000 клієнтів знайшли 10 лимонів за перші 10 хвилин. Ледве витримуємо навантаження», — написав він. — «Слухайте, ви можете шукати їх трохи повільніше. В нас частина функціоналу через вас здохла. Ви залізли в такої кількості в такі місця, що там нікого ніколи не було… Але за те що додаток не працює ми додаємо ще 50 iPhone Air до розіграшу».
Раніше він повідомив, що Monobank проводить розіграш призів з приводу 10 млн клієнтів.
Як повідомлялось, Monobank виділив понад 200 млн грн на просування monoмаркету.
Мобільний банк без відділень monobank заснували в січні 2017 року колишні топ-менеджери ПриватБанку Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. Він працює під ліцензією Універсал Банку, який входить до групи ТАС (Київ) і наразі, згідно з власними даними, обслуговує 9,86 млн клієнтів.
Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 червня цього року на ринку було 9,89 млн активних карток (щонайменше одна операція за місяць) Універсал Банку, на базі якого побудовано monobank, порівняно з 31,13 млн у лідера ринку ПриватБанку і 7,92 млн в Ощадбанку, що йшов третім, за загальної кількості таких карток на ринку 58,79 млн.
Про запуск маркетплейса market by mono на базі мобільного застосунку monobank було заявлено 21 жовтня 2024 року. Першими партнерами проєкту стали продавці техніки та електроніки Moyo, КТС і Click.