За рахунок знижок і реклами. Monobank виділив понад 200 млн грн на просування monoмаркету
Співзасновник monobank Олег Гороховський (Фото: Ramina/YouTube)
Співзасновник monobank Олег Гороховський заявляє про завершення бета-тестування маркетплейса monoмаркет і запуск активного його просування за рахунок знижок і рекламної кампанії.
«У знижок є бюджет — 200 мільйонів гривень. Плюс запускаємо під це рекламну кампанію», — написав він у Telegram. За його словами, клієнти отримують 10% знижки «на все-все, що бачите в monoмаркеті».
Що стосується рекламної кампанії, то Гороховський не називав її бюджет і партнера, але повідомив, що вона побудована на перезнятих «класичних українських мемах».
Мобільний банк без відділень monobank заснували в січні 2017 року колишні топ-менеджери ПриватБанку Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. Він працює під ліцензією Універсал Банку, який входить до групи ТАС (Київ) і наразі, згідно з власними даними, обслуговує 9,86 млн клієнтів.
Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 червня цього року на ринку було 9,89 млн активних карток (щонайменше одна операція за місяць) Універсал Банку, на базі якого побудовано monobank, порівняно з 31,13 млн у лідера ринку ПриватБанку і 7,92 млн в Ощадбанку, що йшов третім, за загальної кількості таких карток на ринку 58,79 млн.
Про запуск маркетплейса market by mono на базі мобільного застосунку monobank було заявлено 21 жовтня 2024 року. Першими партнерами проєкту стали продавці техніки та електроніки Moyo, КТС і Click.
Раніше повідомлялося, що засновники monobank почали розгортати власну мережу платіжних терміналів.