Владі цікаві не вічні дороги, а вічний ямковий ремонт, тому що масштаби розкрадання гігантські - Шульмейстер
У 2018 році в Україні відремонтували менше тисячі кілометрів доріг. При цьому ремонтні роботи часто проводять неякісно.
Про це екс-перший заступник міністра інфраструктури України, директор програми "Інфраструктура" Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер сказав 18 березня в інтерв'ю Радіо НВ.
Він зазначив, що щороку на ремонт доріг спрямовують величезні ресурси. При цьому велика частина з них розкрадається.
"Я багато разів ставив питання, чому у нас, наприклад, мало цементобетонних доріг. Відповім: у них є величезний недолік. Це не вартість, не гучність, не аварійність. Найбільша проблема цементобетонних доріг в тому, що вони дуже довго стоять. Вічні дороги у нас не пройдуть. Нам не цікаві вічні дороги. Нам цікавий, навпаки, вічний ямковий доріг. Нам цікаві наші вічно поламані втомобілі, пробиті колеса. Ось це нашій владі цікаво", - підкреслив експерт.
Він сподівається, що журналісти звернуть увагу на те, що відбувається в дорожній сфері.
"Усі дивувалися репортажу [Дениса] Бігуса про розкрадання в оборонці. Ситуація на дорогах значно гірша, тому що цифри значно більші і масштаби розкрадання дійсно гігантські", - заявив Шульмейстер.
На його думку, Дорожній фонд "викидається на вітер, дороги знищуються, робляться з неякісних матеріалів".
"Нещодавно вийшла інформація, що в 2018 році відремонтовано 4 тис. км доріг. Насправді, менше тисячі кілометрів доріг було відремонтовано. І технології, які використовуються, недовговічні", - додав Шульмейстер.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що для ремонту всіх доріг в Україні, фінансування на рік має бути приблизно 200 мільярдів гривень.
"За час каденції уряду [Арсенія] Яценюка і [Володимира] Гройсмана відбудовано понад 7 тисяч кілометрів доріг, всі вони проходять зиму в ідеальному стані", - сказав він.