Пенсії 2025. Як самостійно завантажити скановану копію трудової книжки через портал ПФУ
Портал ПФУ (Фото: sud.ua)
Віднедавна українці можуть використовувати цифрові аналоги паперової трудової книжки — електронні трудові книжки. Інформацію про електронну трудову книжку на сайт ПФУ може вносити як працівник, так і роботодавець.
Про це повідомили в Пенсійному фонді.
Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.
Як завантажити скановану копію трудової книжки через портал ПФУ
Зручний і доступний сервіс на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через портал можна самостійно.
1. Увійдіть до особистого кабінету на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. Оберіть у розділі Комунікації з ПФУ, що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку Відомості про трудові відносини.
3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.
4. Завантажте кольорові скан-копії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.
Скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:
▪ повинні бути кольоровими та чіткими;
▪ відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi);
▪ розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:
▪ документи про здобуття освіти;
▪ свідоцтво про народження дитини (для жінок);
▪ військовий квиток;
▪ інші документи, які підтверджують періоди роботи, — у разі необхідності.
5. Підпишіть КЕП та натисніть Відправити до ПФУ.
6. Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці Мої звернення.
Нагадаємо, довідка ОК-5 — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб. Довідка формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, та містить, зокрема, дані щодо суми заробітку для нарахування пенсії, страхового стажу, сплати страхових внесків. Її можна отримати на порталі ПФУ.