Пенсії 2025. Як самостійно завантажити скановану копію трудової книжки через портал ПФУ

24 січня, 09:47
Портал ПФУ (Фото: sud.ua)

Портал ПФУ (Фото: sud.ua)

Віднедавна українці можуть використовувати цифрові аналоги паперової трудової книжки — електронні трудові книжки. Інформацію про електронну трудову книжку на сайт ПФУ може вносити як працівник, так і роботодавець.

Про це повідомили в Пенсійному фонді.

Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.

Реклама

Як завантажити скановану копію трудової книжки через портал ПФУ

Зручний і доступний сервіс на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.

Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через портал можна самостійно.

1. Увійдіть до особистого кабінету на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2. Оберіть у розділі Комунікації з ПФУ, що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку Відомості про трудові відносини.

3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.

4. Завантажте кольорові скан-копії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.

Скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:

▪ повинні бути кольоровими та чіткими;

▪ відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi);

▪ розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:

▪ документи про здобуття освіти;

▪ свідоцтво про народження дитини (для жінок);

▪ військовий квиток;

▪ інші документи, які підтверджують періоди роботи, — у разі необхідності.

5. Підпишіть КЕП та натисніть Відправити до ПФУ.

6. Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці Мої звернення.

Нагадаємо, довідка ОК-5 — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб. Довідка формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, та містить, зокрема, дані щодо суми заробітку для нарахування пенсії, страхового стажу, сплати страхових внесків. Її можна отримати на порталі ПФУ.

Показати ще новини