НВ назвало чотири наймасштабніших інфраструктурних проекти столиці

20 січня 2019, 08:21

Журнал Новое Время створив список найбільш масштабних і цікавих інфраструктурних проектів України та Києва, які реалізуються вже сьогодні і будуть завершені в найближчі роки.

Серед них - чотири наймасштабніших інфраструктурних проекти столиці

1. Подільський мостовий перехід

Вартість: 11,3 млрд грн

Термін реалізації: до 2020 року планують запустити проїжджу частину

Відео дня

Подільский мостовий перехід (Фото: КМДА)
Подільский мостовий перехід / Фото: КМДА

Багатостраждальний міст через Дніпро, який повинен з'єднати Поділ з Русанівкою та Райдужним масивом, в Києві будують з 1993 року. Його збиралися здати ще десять років тому.

Роботи зупинилася в 2011-му, а поновилися два роки тому, розповідає Дмитро Давтян, заступник голови Київської міськдержадміністрації. І в останні півроку вони йдуть особливо активно. "Ведуться роботи з бетонування лівобережного з'їзду з моста на набережну, а також колон з того ж боку моста", - пояснює чиновник.

Коли закінчать збирати металеві частини моста, всю конструкцію піднімуть в проектне положення. І коли міст буде вже висіти над Дніпром, розберуть іржаві опори.

До вересня 2020 го, за словами Давтяна, запустять його проїжджу частину для автомобілів.

Проектна пропускна спроможність Подільського моста - 60 тис. машин на добу. Для порівняння: у Південного - лише 10 тис.

2. Метро на Виноградар

Вартість: 5,9 млрд грн

Термін реалізації: 2019-2021

Запланована лінія метро на Виноградар (Фото: КМДА)
Запланована лінія метро на Виноградар / Фото: КМДА

В останній раз нову станцію метро в Києві відкривали вісім років тому. Пауза перерветься в 2021-му, коли метробудівці продовжать Печерсько-Сирецьку лінію в бік житлового масиву Виноградар.

Перша черга робіт складе 4 км, а нових станцій буде дві: Проспект Правди і Мостицька. Крім того, передбачається будівництво вилочного відгалуження в бік станції Виноградар.

Метро буде підземним, розповідає Давтян, а одна зі станцій, Мостицька, глибокого залягання.

Одна з особливостей проекту - вперше в Києві використовують технологію вертикальних тунелів.

Початок робіт з будівництва метро постійно переносили. Лише в листопаді 2018-го місто обрало підрядника - ним цілком очікувано став столичний Київметробуд.

3. Капітальний ремонт моста Метро

Вартість: 1,8 млрд

Терміни реалізації: 2019-2021 рр.

Міст метро в Києві (Фото: Tim Swart / Flickr)
Міст метро в Києві / Фото: Tim Swart / Flickr

Капітальна реконструкція одного з найбільш завантажених столичних мостів, який пов'язує лівий і правий береги не тільки для автотранспорту, а й для метрополітену, почнеться вже в цьому році - відповідне розпорядження КМДА затвердила 2 січня. В рамках проекту повністю відремонтують проїжджу частину, тротуари, а також прогони моста з відновленням арматури. Крім цього, на мосту замінять перила та модернізують систему освітлення.

Передбачається, що капітальний ремонт відновить тримкість споруди і поліпшить її технічний стан. Сплатить за всі роботи столиця з власного бюджету.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

4. Шулявський шляхопровід

Вартість: 0,83 млрд грн

Термін реалізації: 2019-2020

Проект реконструкції Шулявського шляхопровода (Фото: Designed by Archjoe / Freepik)
Проект реконструкції Шулявського шляхопровода / Фото: Designed by Archjoe / Freepik

Шулявський міст - той самий, який "втомився", - планується зупинити для проведення ремонту навесні нинішнього року. Спочатку збиралися це зробити в листопаді 2018-го, але не змогли через брак фінансування.

Однак головна проблема проекту не гроші. Щоб побудувати запланований проект у формі моста з трьома з'їздами потрібно знести цех №5 держзаводу Більшовик. Поки це питання не вирішене, але, як запевняє Давтян, київська влада веде переговори з Фондом держмайна, на балансі якого знаходиться підприємство.

На розв'язці побудують велодоріжку шириною 2 м і загальною довжиною 985 м. На одній з ділянок траса для велосипедистів буде проходити під землею.

Читайте повну версію цього матеріалу в свіжому номері журналу Новое Время - №1 від 17 січня 2019 року.

Редактор: Інна Семенова
Показати ще новини
Радіо NV
X