Який сенс українському лобісту працювати «в білу» і чи можливо подружити державу і приватний інтерес — інтерв'ю з Віктором Залізнюком
Віктор Залізнюк вважає, що бізнес і його лобісти не є опонентом держави (Фото: aderhaber.com)
Чому прозоре лобіювання в Україні поки може лише частиною ринку адвокатських послуг, чому воно врешті рештвиграє у «рішал» і як доводити державі суспільну вигоду.
Новий закон про лобіювання діє вже майже два місяці. Відтепер кожна зустріч представника держави та бізнесу має фіксуватися у Реєстрі прозорості — у відповідній графі активностей лобістської компанії чи окремого лобіста. Поки український бізнес лише звикає до таких європейських практик, деякі великі юридичні компанії вже активно освоюють новий ринок лобістських послуг.
NV Бізнес поговорив про становлення цього ринку із Віктором Залізнюком, керівником лобістської компанії ADER HABER GOVERNMENT AFFAIRS (входить у групу компаній юридичної фірми ADER HABER). Він є одним із перших офіційних лобістів.
— Чому юридична компанія вирішила займатися лобіюванням?