Три дні локдауну в січні. Наскільки впала виручка закладів громадського харчування і кому довелося найважче — дослідження

12 січня 2021, 18:03
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового локдауну, 8−10 січня, знизилася в середньому на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Про це свідчать дані дослідження, проведеного компанією Poster.

Найсильніше падіння виручки спостерігається у ресторанів — 58% і барів — 51% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Відео дня

Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно.

Пекарні - 37%, піцерії - 23%, фастфуд — 14%, кондитерські - 16%, а кав’ярні - 12% від торішніх продажів.

Заклади, які минулого році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів і зовсім показав зростання на 25%.

У Poster підкреслили відмінності між «зимовим» і «весняним» локдаунами. Так, навесні 2020 року обороти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. «Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обрушили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і призвели до тимчасового закриття понад 60% рестораторів», — відзначили в компанії.

Навпаки, зимовий локдаун 2021 року поки проходить без паніки і повсюдних закриттів.

«Близько 30% закладів з нашої вибірки все-таки зуміли показати зростання порівняно з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, цифри лише доводять, що доставка і робота на винос не дозволяють більшості рестораторів заробляти, і зимовий локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі», — додали у компанії.

З 8 по 24 січня в Україні діють посилені карантинні обмеження. Закладам громадського харчування в цей період дозволено працювати тільки на виніс і доставку.

Дослідження засноване на неперсоналізованих даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Порівняні періоди — 8−10 січня 2021 року і 10−12 січня 2020 року. У розрахунках використовується медіанний показник виручки.

Poster — хмарна система автоматизації для кафе, ресторанів і магазинів, що дозволяє управляти касою, складом, фінансами, аналітикою, CRM, програмним РРО. Компанія заснована на початку 2013 року, її послугами користуються понад 14 тис. бізнесів у 100 країнах світу.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X