Великий онлайн-рітейлер провів ребрендинг

Prom.ua змінив логотип, щоби позбутися іміджу конструктора сайтів
Фото: Prom.ua

Prom.ua змінив логотип, щоби позбутися іміджу конструктора сайтів

Інтернет-маркетплейс Prom.ua змінив логотип

Компанія Prom.ua сьогодні оголосила про ребрендінг, змінивши логотип. Про це повідомила прес-служба підприємства.

Prom.ua пояснила необхідність у нововведенні змінами, які відбулися впродовж дев’яти років свого існування. Компанія пройшла шлях від конструктора сайтів, орієнтованих на бізнес, до крупного українського маркетплейса, де можна придбати товари та послуги від сотень тисяч продавців. За 2016 рік оборот Prom.ua сягнув 8,2 млрд грн., зазначили в прес-службі.

Олексій Філановський, директор з маркетингу "материнської" EVO.company, заявив, що Prom.ua, ставши "провідним e-commerce-проектом країни", залишався у сприйнятті більшості співвітчизників конструктором сайтів. Це накладало значні обмеження з точки зору подальшого розвитку, підкреслив він. Тому керівництво прийняло рішення провести ребрендинг.

Квадрат, який з’явився у логотипі перед написом Prom.ua – це модуль, блок інформації, повідомила прес-служба компанії. Водночас це і запит, і описання товару, його ціна та кнопка "купити".

За даними компаніями, на платформі Prom.ua зареєстровано 694,56 тис. компаній, які пропонують 95,25 млн товарів і послуг. Із вказаного числа майже 38 тис. продавців розміщаються на платній основі, повідомив раніше керівник Prom.ua Іван Портной. Щодня цей торговий майданчик відвідує понад 1 млн унікальних користувачів.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Технології ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: