Після стількох років війни. Українці сказали, що думають про донати — опитування
Rakuten Viber (Фото: Rakuten Viber)
Понад 60% українців продовжують донатити на ЗСУ, а головним джерелом інформації про збори залишаються друзі.
Як повідомили NV Бізнес у пресслужбі Rakuten Viber, команда Rakuten Viber дізналась, чи донатять українці на ЗСУ та знайомим, які служать. 64% опитаних продовжують донатити у 2025 році, ще 26% допомагають іншим чином. Половина респондентів дізнаються про збори від друзів і знайомих.
Респонденти також розповіли, звідки дізнаються про збори. Аналогічне опитування проводилось у 2023 та 2024 роках. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна у 2025 році взяли участь понад 19 тисяч користувачів.
Результати опитування показали, що 64% українців донатять на ЗСУ: 42% з них роблять це з кожної зарплатні. Водночас кожен четвертий респондент (26%) допомагає інакше. Лише 6% опитаних не бачать сенсу у донатах.
На питання «Чи донатите ви на ЗСУ та знайомим, які служать?» відповіді розподілились наступним чином:
- Так, регулярно з кожної зарплатні — 42% (44% наприкінці 2024 року);
- Я допомагаю іншим чином — 26% (27% наприкінці 2024 року);
- Нерегулярно, але після кожного обстрілу перетворюю злість на донати — 14% (так само як і наприкінці 2024 року);
- Звісно, кожного дня потроху — 8% (5% наприкінці 2024 року);
- Не бачу сенсу в цьому — 6% (так само як і наприкінці 2024 року);
- Я служу в ЗСУ — 4% (так само як і наприкінці 2024 року).
Viber також запитав українців, звідки вони дізнаються про збори. Половина опитаних (50%) підтримують збори друзів і знайомих, дізнаються від них. Ще 14% користувачів дізнаються з новин.
Відповіді на запитання «Звідки ви найчастіше дізнаєтесь про збори?» розподілилися таким чином:
- Підтримую збори друзів і знайомих, дізнаюся від них — 50% (53% наприкінці 2024 року);
- Дізнаюся з новин, через новинні канали, які підтримують збори — 14% (13% наприкінці 2024 року);
- Дізнаюся від блогерів і впливових осіб, за якими стежу — 12% (11% наприкінці 2024 року);
- Стежу за великими фондами, які цим займаються — 5% (так само як і наприкінці 2024 року);
- Дізнаюся іншим чином — 19% (так само як і наприкінці 2024 року).
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>19 000. Ключова вікова група — 34−45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
Rakuten Viber є частиною японської Rakuten Group, Inc., світового технологічного лідера у сфері фінтех, електронної комерції, цифрового контенту та комунікаційних послуг.
Як повідомлялося, раніше у Rakuten Viber розповіли про небезпечну шахрайську схему з використанням популярних месенджерів.
У вересні 2025 року стало відомо про те, що Rakuten Viber запустить маркетплейс у мобільному застосунку.