Київський провайдер воскресив послугу dial-up

2 квітня 2019, 17:34

Інтернет-провайдер НетАссіст повернув dial up як послугу доступу до Інтернету

Київський інтернет-провайдер НетАссіст вирішив воскресити давно забуту послугу доступу до мережі - dial up. Про це повідомляє LIGA.net.

"Ми раді запропонувати стару добре забуту можливість виходу в інтернет за допомогою модему - через стаціонарний телефон - якщо інших варіантів немає", - заявив провайдер.

Відео дня

Як вважає засновник НетАссіст Максим Тульева, попит на таке рішення буде.

"По-перше, аварійний доступ, коли нічого іншого не працює. У тому числі для зарубіжних користувачів. В тому числі з Росії, де вже взяли моду відключати інтернет в разі чого, як це недавно було в Дагестані та Інгушетії", - відзначає він .

"А нам за будь-який дзвінок капає копійчина за межоператорські розрахунки. Причому якщо дзвінок з-за кордону - то значна копієчка", - уточнює він.

По-друге, є застосування, в тому числі IoT, коли треба передавати невелику кількість даних нерегулярно.

"І це буде дешевше, ніж у мобільних операторів, наприклад", - вважає Максим Тульева.

Раніше повідомлялося, що мобільний оператор Vodafone створив власну IT-компанію.

Показати ще новини
Радіо НВ
X