Ринок електромобілів зростає

13 вересня 2016, 17:26
1876
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Українці обирають цей вид транспорту, так як він у 30 разів дешевше своїх бензинових аналогів, говорить гендиректор компанії Електромобілі Олександр Туз

Як повідомили НВ Бізнес в Державній фіскальній службі, за перші вісім місяців 2016 року в Україну було ввезено 1550 автомобілів з електричними двигунами

Цей показник у два рази перевищив результат минулого року, коли був імпортований 731 електромобіль.

Споживачі вибирають електромобілі, так як вони у 30 разів дешевше своїх бензинових аналогів, відзначає гендиректор компанії Електромобілі (займається виробництвом електромобілів в Україні) Олександр Туз.

Продажі електромобілів вже сьогодні перевищили прогнози, відзначає старший аналітик ІК "Арт Капітал" Олексій Андрейченко. За його словами, значне зростання пов'язане з тим, що в минулому році була низька база порівняння.

Аналітик консалтингової компанії UPECO Олександр Сіренко зазначає, що екологічних автомобілів було б ще більше, якби встигала розвиватися інфраструктура. Є хороший приклад продавців Nissan Leaf з Харкова. Там вони продають 4 машини і зобов'язуються самостійно встановлюють електрозарядку. "Йдуть і домовляються з торговими центрами і парковками", - говорить Сіренко.

За словами Сіренка, компанії, які торгують пропан бутаном, вже створили мережу з установки ГБО. “Вони переобладнують автомобіль і відразу ж кажуть: ось вам картка лояльності, ідіть і заправляйтеся тільки на ці заправки", - пояснює він.

Нагадаємо, в 2014 за весь рік ввезли лише 95 електромобілів, в 2015 - вже 731 одиницю. Їх частка в загальному обсязі продажів нових автомобілів в 2015 році становила - 1,5%. За словами аналітика ІК Арт Капітал, це непоганий показник - середній між Францією - 1,2%, і Швейцарією - 2%.

"Судячи за статистикою за 8 місяців, електромобілі в цьому році підуть ще далі, в бік 2-2,5 тис.", - каже Андрейченко. "А отже їх частка складе 3,5%".

Однак, є й стримуючі чинники. За словами Олександра Туза, сьогодні покупці не можуть поставити машини на облік через проблеми з отриманням сертифікатів. Це триває вже четвертий місяць поспіль.

Крім цього, у імпортерів є складності з забезпеченням гарантії. “В Україну нові машини фактично ніхто не завозить. Навіть у Tesla найближчий центр обслуговування перебуває десь в Австрії, за тисячі кілометрів", - пояснює Сіренко.

Вибір редакції

Фінанси

Вчора, 10:15

article_img
Катерина Рожкова: Власники більше 10 банків не розуміють, що з ними робити. У них є три варіанти
Економіка

Вчора, 17:36

article_img
Штрафи та запчастини. Що робити власникам авто на єврономерах після закінчення пільгового періоду розмитнення
Події

Вчора, 19:33

article_img
Смертність та народжуваність. Чому в Україні зростають темпи скорочення населення

Головне

Події

Вчора, 17:25

article_img
УПЦ МП заявила про перехід до ПЦУ 36 громад з 12 тисяч
Країни

Сьогодні, 04:46

article_img
Гуайдо заявив, що підписав перший указ від імені президента Венесуели
Події

Вчора, 18:55

article_img
Батько Гандзюк заявив, що за ним стежать