Гроші, тиша і Трамп. Великий бізнес вирішив промовчати під час кампанії в США — і не прогадав

6 листопада 2024, 12:01
NV Преміум

Бізнесмени й топменеджери компаній, що працюють в США, вкладали мільйони у передвиборчу кампанію обох кандидатів. Проте мало хто цього разу наважився на публічну підтримку Трампа або Гарріс. Чому так сталося?

Попередні результати виборів президента США підтверджують побоювання великого американського бізнесу, який мовчки донатив на передвиборчі кампанії обох ключових кандидатів. За даними Financial Times, штаби Дональда Трампа та Камалли Гарріс сумарно зібрали $4,2 млрд. З них було витрачено $3,5 млрд, переважно на медіа та рекламу. Ця президентська кампанія вже вважається найдорожчими виборами в історії США.

Реклама

Більш результативними у зборі коштів стали демократи — на їхніх рахунках $2,3 млрд проти $1,8 млрд у республіканців. Велику частку вдалося зібрати завдяки донатам керівників та власників великого бізнесу. Але ці витрати переважно супроводжувалися мовчанням. NV Бізнес пояснює, чому розпорядники великих грошей зберігали тишу і чи виправдалися їх побоювання.

Показати ще новини