Наднова зірка над планетою олігарха. Як компанія UPG вривається до трійки найбільших автозаправних мереж України

20 вересня, 23:15
NV Преміум
Свій паливний бізнес Володимир Петренко, родині якого належить UPG, починав з оптової торгівлі (Фото: Олександр Медведєв / NV)

Свій паливний бізнес Володимир Петренко, родині якого належить UPG, починав з оптової торгівлі (Фото: Олександр Медведєв / NV)

x1
0:00
-
14:46

На українському ринку пального виникає велетень — мережа UPG в кілька разів збільшує кількість станцій під своїм брендом та планує увірватись у топ-3 найбільших мереж АЗС. Хто стоїть за амбітним новачком, звідки гроші й до чого тут Коломойський?

4 вересня паливна мережа UPG оголосила амбітний план — до кінця першого місяця осені в Києві та столичному регіоні одразу 34 автозаправні комплекси (АЗК), які раніше працювали під назвами ANP та Авіас — брендами групи Приват Ігоря Коломойського та його партнерів.

Реклама

Ці комплекси та ще кілька сотень станцій по всій Україні на початку року повністю припинили свою роботу. Згодом деякі з них змінили власника. Але більшу частину влітку та восени орендувала група UPG, що належить родині підприємця Володимира Петренка. Йдеться про кілька сотень приватівських АЗС, які працювали у бюджетному сегменті.

Стрімке розширення UPG припало не на найкращі для паливного ринку часи. Олександр Сіренко, аналітик консалтингової компанії Нафторинок, каже, що мережі фіксували падіння продажів на 10−20%. І найбільша боротьба на ринку ведеться саме за столицю.

Показати ще новини