Не працюють онлайн-сервіси. Укрзалізниця повідомила про технічний збій і пояснила, як придбати квитки
В Укрзалізниці повідомили про технічний збій у системі (Фото: УЗ / Facebook)
Через технічний збій в IT-системі Укрзалізниці не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово недоступні продаж квитків через застосунок та сайт, замовлення послуг та довідкові послуги.
Про це у неділю зранку, 23 березня, повідомила пресслужба Укрзалізниці.
Оновлено
О 10:40 в Укрзалізниці уточнили, що ще триває відновлення онлайн-систем, тож тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс Армія+.
«При цьому забезпечимо, щоб військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати», — наголосили у компанії.
Доступні такі варіанти:
- оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
- оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).
Компанія посилила додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах, а також закликала використовувати сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах для звʼязку.
На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, Укрзалізниця відкрила продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем, наголосили у пресслужбі компанії.
Якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, Укрзалізниця радить перевірити пошту — там є PDF-дублікат.