Укрпошта має намір стати "українським Amazon"
“Певною мірою це буде Amazon. Наприклад, я хочу створити майданчик, на якому зможуть торгуватися українські компанії, малий і середній бізнес. Наганяти трафік на ваш сайт досить складно. Ми можемо створити власний електронний магазин, де різні виробники зможуть розміщувати свої товари“, - про це новий гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський розповів НВ Бізнес.
Він додав, що обсяг трафіку величезний. Просто до цього треба підходити як до бізнесу:
“Всі знають, що листоноші розносять ковбасу, гречку і так далі. Це можна все цивілізувати. Робиться нормальний каталог. Вам потрібно завтра шампунь, памперси і туалетний папір. Ви заповнили і на наступний день або через день вам їх привезли", - додав він.
До конкуренції глава Укрпошти готовий. Основною перевагою Ігор Смілянський вважає розмір мережі.
“У нас 11,5 тисяч відділень, це найбільша мережа в Україні. Більше немає і не буде. Обсяг досяжності цих клієнтів – це наша конкурентна перевага, яку ми повинні і можемо використовувати", - додав він.
Інвестиції гендиректор Укрпошти має намір шукати "всередині", за рахунок правильної організації витрат і вкладенні коштів в конкретні послуги.
“Ми почнемо заробляти, у нас з'явиться більше грошей, ми будемо більше вкладати. Зараз я розробляю фінансову модель, щоб зрозуміти, що ми можемо зробити за рахунок кредитних коштів, коштів міжнародних донорів, які теж готові інвестувати", - поділився Смілянський.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.