Чорна п’ятниця. У Rozetka розповіли, наскільки зріс середній чек, що купують українці та скільки загалом товарів пропонує маркетплейс
Незважаючи на велику війну, активність покупців дуже висока і тримається на рівні 2021 року.
Про це у Facebook повідомив український підприємець, співзасновник та співвласник Rozetka Владислав Чечоткін.
«Продажі в топових категоріях зросли втричі», — зазначає Чечоткін. — «Українці стали купувати дорожчі товари. Середній чек у Чорну п’ятницю зростає. Нинішнього року цей тренд ще більш виражений: середній чек зріс на 40%, тоді як у 2023 році — на 23%», — поділився попередньою статистикою підприємець.
У лідерах продажів в онлайн-магазині - побутова хімія, віскі, павербанки, мобільні телефони, ноутбуки.
Водночас за останній тиждень збільшився попит на українських виробників на 15%, і у цій категорій серед лідерів продажу — шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю.
«Я також подивився статистику по містах. Якщо у центрі та на заході країни лідерами продажу є засоби гігієни, то в Херсоні та Сумах товар № 1 — подарункові набори шоколадних цукерок, а у Харкові — ігристе», — зауважує Чечоткін.
Rozetka пропонує своїм клієнтам загалом понад 21 мільйон найменувань товарів.