Чи варто застосовувати масову розсилку Viber для бізнесу?

depositphotos
Попри упереджене ставлення й асоціації виключно з чатами для батьків месенджер Viber вважається найпопулярнішим в Україні. Viber має багато можливостей, що роблять його привабливим каналом комунікації з клієнтами, побічним інструментом маркетингу.
Цікаві можливості Viber для бізнесу
Одне з останніх нововведень Вайберу — окрема вкладка з бізнес-чатами, де групуються всі бесіди від компанії. Спершу це нововведення було сприйнято доволі критично, адже власники бізнесів побоювалися, що бесіди загубляться в загальній стрічці. Проте окрема вкладка лише поліпшує комфорт комунікації з клієнтами, адже бесіди від таксі чи банку не дратують і не заважають спілкуватися з колегами та рідними.
Ще одна цікава функція Viber — можливість перетягувати чат доверху чи донизу стрічки, що поліпшує рівень комфорту.
У разі реєстрації бізнес-акаунту Viber надає такі переваги:
- Відкритий бізнес-профіль, який може містити назву, логотип, категорію бізнесу, опис і графік роботи.
- Можливість публікувати каталог товарів, що містить до 50 одиниць чи послуг. До опису продуктів і послуг можна включати назви, ціни, додатковий текст. Власники бізнесу можуть надсилати окремі товари в чаті, спілкуватися з клієнтами в чаті.
- Верифікований профіль має синю галочку та альфа-ім'я, які добре помітні в загальному списку. Також подібні акаунти видимі для користувачів платформи за пошуком.
- Генерація QR-кодів і посилання, які можна розсилати як у Viber, так і поза його межами.
- Зручні інструменти для реклами — власник магазину чи компанії може запускати пропозиції, анонсувати нові цікаві товари чи послугу просто через чат у Viber.
- Розширена функціональність — взаємодія з клієнтами може відбуватися за допомогою автоматичних відповідей. Якщо ця функція ввімкнена, бізнес-профіль автоматично надсилає повідомлення клієнтам, зокрема вітальні, а також автоматичні відповіді в позаробочий час.
Також у чатах Viber доступна статистика, що дозволяє контролювати охоплення, кількість підписників і середній час відповіді.
Важлива перевага, яка стала однією з причин популярності Viber у власників бізнесу — збільшений обсяг повідомлень. Клієнту можна надіслати до 1000 символів кирилицею, окрім того, до повідомлення можна додати фото та відео. Також в тексті може міститися кнопка заклику до дії та посилання з UTM-міткою.
Viber заощаджує кошти, адже клієнт оплачує не всі відправлені, а лише доставлені повідомлення.

Як створити масову розсилку Viber?
В особистому кабінеті SMS Club доступний зручний інтерфейс, завдяки якому можна легко налаштувати розсилку Viber залежно від вашої мети.
Які можливості надає розсилка, створена в кабінеті SMS Club:
- Формування сервісних повідомлень, які нагадують користувачам про певні дії, товари, що залишилися в кошику.
- Налаштування повідомлень про підтвердження купівлі чи бронювання.
- Автоматизовані повідомлення про верифікацію — через такі повідомлення надсилають коди доступу чи паролі.
Доступ до детальних звітів про повідомлення, де можна переглянути кількість прочитаних повідомлень. Це допомагає легко відстежувати ефективність масової розсилки.
У кабінеті можна налаштувати каскадну розсилку Viber і SMS. Якщо телефон був вимкнений чи поза зоною роботи провайдера, важлива інформація надходить у форматі текстового повідомлення.
Значно спрощує роботу з повідомленнями планувальник — ви просто обираєте потрібні дату та час, щоби користувачі отримували важливі повідомлення в оптимальний час.
Після реєстрації в особистому кабінеті ви отримаєте:
- безкоштовне загальне альфа-ім'я;
- можливість самостійно оформити масову розсилку;
- API-інтеграцію
- надійний захист даних;
- високу швидкість — час доставлення становить від 3 до 11 секунд.
За всіма питаннями стосовно оформлення розсилки у Viber звертайтеся за контактними телефонами.