Nestle програла суд про форму шоколаду KitKat
Тобто інші компанії зможуть і надалі безперешкодно випускати шоколад такої ж форми, пише Інтерфакс-Україна з посиланням на The Guardian.
Мова йде про класичну версію KitKat, яка являє собою чотири вузьких шоколадних батончики з вафельною начинкою, об'єднаних в одну плитку. Швейцарська компанія Nestle випускає цей варіант вже більше 80 років, у Великобританії він доступний з 1935 року.
Представники Nestle стверджують, що за цей час ця форма шоколаду стала практично повністю асоціюватися у споживачів з брендом KitKat.
"Nestle розчарована рішенням апеляційного суду", - заявили BBC в прес-службі компанії, нагадавши, що форма KitKat захищена товарним знаком у Німеччині, Франції, Австралії, ПАР, Канаді і ряді інших країн.
Конкуренти компанії Cadbury вели тривалу боротьбу проти Nestle, послідовно протистоячи в судах її спробам офіційно зареєструвати форму KitKat в якості товарного знаку. Nestle ж, у свою чергу, не давала Cadbury зареєструвати права на відтінок фіолетового кольору, який використовується в упаковці шоколаду Dairy Milk, а коли реєстрація все-таки відбулася, домоглася її скасування через суд.
У 1937 році, на два роки пізніше Nestle, аналогічну KitKat чорирьохсементну шоколадно-вафельну плитку під назвою Kvikk Lunsj (Швидкий ланч) почала випускати норвезька компанія Freia. Зараз вона, як і Cadbury, входить в американську групу Mondelez International.
Норвезькі шоколадні батончики Kvikk Lunsj продаються у Великобританії.