Месенджер і бізнес. Viber запустив паблік-акаунти
З їх допомогою компанії і бренди зможуть відкрито взаємодіяти з аудиторією месенджера, а це 800 млн користувачів у світі та 16 млн в Україні. Сервіс доступний вже з сьогоднішнього дня і поки буде абсолютно безкоштовним, проте в компанії не виключають, що в майбутньому в паблік-акаунтах з'являться платні функції.
Відзначається, що паблік-акаунти представляють собою канали, які можна використовувати в роботі відділів продажів і маркетингу, служби підтримки, для розсилки новин і інших цілей.
За словами операційного директора Viber Майкла Шмилова, інтерфейс програми можна буде оптимізувати під потреби кожної конкретної організації.
Після створення паблік-аккаунта адміністратори можуть відправляти передплатникам повідомлення різними способами: через систему CRM, вручну в особистій бесіді або за допомогою чат-ботів, який розробники зможуть створювати самі (власних ботів Viber не робить). Також у паблік-акаунтах доступні наступні можливості:
- сервіси для пошуку брендів;
- пряма інтеграція в програмний інтерфейс Viber;
- комунікація через паблік-чати.
Першими клієнтами нової бізнес-платформи Viber стали партнери сервісу - The Huffington Post, Яндекс, The Weather Channel і інші. Але вже починаючи з сьогоднішнього дня українські компанії також можуть завести собі паблік-акаунт у Viber.