Lyft 18 березня розпочне роуд-шоу перед IPO, під час якого планує отримати оцінку в $21-23 млрд - WSJ
Американська компанія Lyft, яка є головним конкурентом Uber, на цьому тижні проведе роуд-шоу перед первинним розміщенням акцій (IPO), повідомляє газета Wall Street Journal.
За даними WSJ, роуд-шоу стартує 18 березня. В ході IPO компанія планує вийти на рівень капіталізації приблизно в $21-23 млрд.
За попередніми даними, акції будуть торгуватися в діапазоні $62-68. Компанія розмістить їх приблизно наприкінці наступного тижня. Очікується, що Lyft залучить близько $2 млрд.
Заявку на IPO компанія подала 1 березня. Вона проведе IPO на фондовій біржі NASDAQ, розмістивши два класи акцій під тікером LYFT.
Компанія повідомила, що в 2018 році її виручка становила $2,16 млрд. Порівняно з 2017 роком ($1,1 млрд) вона подвоїлася. При цьому витрати Lyft зросли з $1,8 млрд в 2017 році до $3,1 млрд в 2018-му. Чистий збиток в минулому році становивв $911,3 млн. Всього за останні три роки компанія отримала $2,3 млрд збитків.
Lyft була заснована в 2012 році. Станом на грудень 2018 року компанія оцінювала свою частку на американському ринку в 39%. Її акціонерами, зокрема, є компанії Rakuten, General Motors, Fidelity, Andreessen Horowitz, Alphabet.
На IPO в 2019 році також планують вийти компанії Pinterst, Uber, Slack, Airbnb.