Підстраховуються на випадок повернення. LVMH подала на реєстрацію в Росії сім марок шампанського
Бернар Арно, президент і CEO групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) (Фото: REUTERS/Benoit Tessier/File Photo)
Компанія Моёт Hennessy Champagne & Services, дочірня структура групи LVMH мільярдера Бенара Арно, наприкінці лютого подала заявки на реєстрацію в Росії товарних знаків шампанських ігристих вин Chandon, Veuve Clicquot і Krug.
Раніше, у середині лютого, вона подала заявки на товарні знаки ще чотирьох марок шампанського — Моёт & Chandon, Dom Pеrignon, Ruinart і Mercier. Про це повідомляють Ведомости.
LVMH офіційно зупинила відвантаження алкоголю в Росію 2022 року після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну. Реєстрація товарних знаків же зберігає за компанією право на бренд: це спростить її можливе повернення на ринок, пише видання.
LVMH таким чином може розширити лінійку продукції новими товарними знаками в РФ або оновити дизайн уже зареєстрованих брендів. Дизайн Chandon, Veuve Clicquot і Krug абсолютно новий, раніше такі товарні знаки в Росії не реєструвалися.
До початку вторгнення в Україну частка LVMH на російському ринку шампанського становила близько 35%. Незважаючи на офіційне припинення постачань, Моёт & Chandon і Veuve Clicquot, як і раніше, присутні на російському ринку завдяки «непрямим продажам». У відповідь на звинувачення в торгівлі з країною-агресором LVMH заявляла, що не може контролювати кінцеву точку продажу товару, оскільки продукцію реалізують дистриб’ютори.
Російські експерти зазначили, що якщо LVMH відновить офіційні відвантаження, то зможе повернути колишню частку ринку.
Раніше повідомлялося, що російський диктатор Володимир Путін доручив уряду готуватися до можливого повернення західних компаній на ринок РФ на тлі зближення зі США.
Також повідомлялося, що спецпосланець президента США Стів Віткофф вважає, що в разі мирної угоди про закінчення російсько-української війни американський бізнес зможе повернутися в Росію.