Gemini Espresso: неперевершена чарівність кави - фото
Спецпроект

Gemini Espresso: неперевершена чарівність кави

6 листопада 2019, 10:53


У країнський кавовий світ динамічно змінюється на наших очах. Що впливає на такі зміни, і хто ними «диригує»? Придивляймося уважніше разом з Олексієм Тарнопольським, власником української компанії обсмажувача кави Gemini Espresso.

Відео дня

25 років тому в Україні майже 90% людей вживали винятково розчинну каву, а зараз фаворитом є натуральна. Із чого ж розпочалася така зміна смакових переваг українців?

Олімпійський слід

П ерший якісний стрибок в професійному приготуванні кави в нашій країні був пов’язаний з Літніми Олімпійськими іграми 1980 року, які відбувалися на території колишнього СРСР.

Олексій Тарнопольський

власник української компанії обсмажувача кави Gemini Espresso

«Оскільки очікувався наплив іноземних туристів, в процесі підготовки до Олімпіади-80 до країни було завезено професійне італійське обладнання для приготування кави, — розповідає Олексій Тарнопольський. — Авжеж, такий кавовий напій за своїм ароматом і смаком вигідно відрізнявся від розчинного варіанта. І справжні поціновувачі кави в нашій країні поступово почали переходити на каву в зернах. До слова, років чотири тому на кавовій виставці в Італії я познайомився з італійським фахівцем літнього віку, який займався встановленням і налагодженням того самого „олімпійського“ кавового обладнання».

Італійський слід в народженні Gemini Espresso теж чітко простежується, адже ідея створення українського бізнесу в кавовій індустрії виникла після відвідування Італії. І це легко пояснити. Саме в рамках італійських кавових традицій були створені численні й унікальні види кавових напоїв, що підкорили весь світ.

Зелена проба пера

Б ізнес-ідея полягала в тому, що українська компанія Gemini Espresso, яка була створена в 1996 році, стала не просто імпортером кави, а її виробником. Зелені кавові зерна, які закуповувалися в країнах Латинської Америки, Африки та Австралії, вперше почали обсмажувати і фасувати в Україні. Ось так всі троє людей, які на той час запалали цією ідеєю, і стали ініціаторами тихої кавової революції в нашій країні. Відтоді українські кавомани, які отримують каву Gemini Espresso, мають змогу насолоджуватися справжнім ароматом і багатим смаком свіжообсмаженої кави.

Gemini Espresso

Фото: Gemini Espresso

Стартувавши в Ужгороді, молода українська компанія придбала спеціальну лінію для виробництва чалдової кави, призначену для швидкого приготування порційного еспресо.

Чалда італ. «сialda» — «вафля») являє собою спресовану порцію обсмаженої меленої кави, упаковану в одноразовий фільтр-пакет. Такий фільтр-пакет складається з двох шарів спеціального перфорованого паперу. Для збереження базових характеристик чалдової кави її упаковують в фольгу з додаванням вуглекислого газу.

«Ми розпочинали свій бізнес в ті часи, коли приблизно дев’ять українців з десяти віддавали перевагу розчинній каві, — зазначив Олексій Тарнопольський. Відверто кажучи, цей популярний напій і став нашим основним конкурентом. Наскільки я можу запевняти, наразі це співвідношення виглядає як 1: 1. І ця тенденція зростає: любов до якісної зернової кави в нашій країні стає дедалі міцнішою й осмисленішою. А дехто зі справжніх поцновувачів кавових напоїв знаються на смакових і ароматичних тонкощах майже на експертному рівні».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Національний масштаб

Уміру зростання кавової культури в нашій країні підвищується і попит на якісну продукцію. За даними Державної фіскальної служби України, в 2018 році імпорт кави, а також кавової шкаралупи і кавових виробів зріс в грошовому еквіваленті на 20,40% порівняно з 2017-м.

Gemini Espresso
Фото: Gemini Espresso

Провідні українські виробники, поміж яких і Gemini Espresso, працюють зараз в умовах наростаючої конкуренції як з іноземними, так і з вітчизняними гравцями на ринку кави.

З одного боку, такий суперпопулярний товар, як кава, є дуже затребуваним продуктом. Більш того, він є одним з найбільш маржинальних товарів в світі, адже націнка на нього в роздрібній торгівлі виражена в сотнях відсотків.

З іншого боку, складність кавового бізнесу полягає у високій і не завжди добросовісній конкуренції серед гравців українського ринку. І тут у фокусі уваги перебуває обсмажування кави, що потребує не тільки професіоналізму, а й глибоких теоретичних знань. Через це самодіяльні обсмажувачі кави, які прагнуть заробити «швидкі гроші» на популярному напої, заповнюють ринок недорогим, проте низькоякісним продуктом.

«Кава улюблений напій цивілізованого світу». Томас Джефферсон

Такий безвідповідальний підхід підриває довіру споживачів, і перед чесними гравцями кавового ринку постає непросте завдання з виховання «свого» покупця. Своєю чергою, вирішення цього завдання передбачає серйозну конкурентну боротьбу за споживача, головним козирем якої є якість.

Gemini Espresso

Фото: Gemini Espresso

Професійний підхід

Я к вважає Олексій Тарнопольський, успіх на кавовому ринку України буде за тими, хто зможе забезпечити для своїх клієнтів і партнерів не тільки якісний продукт, а й повний цикл обслуговування. Головне — створення українського кавового простору, в якому смачна зернова кава стане нормою життя.

Досвід, напрацьований Gemini Espresso за 23 роки, показує, що виграють ті, хто пропонує якісні товари та послуги за конкурентоспроможними цінами. Зауважимо, що за цей час на власному виробництві Gemini було виготовлено понад 78 млн кг кави. Збільшити обсяги до таких масштабів і почати постачання товару на роздрібний ринок дозволило італійське обладнання для обсмажування та фасування кави.

Зараз кава Gemini Espresso представлена у всіх великих містах і обласних центрах України. Послуги компанії не обмежені тільки продажем свіжообсмаженої кави. Для B2B-клієнтів розроблено пакет послуг, що забезпечує повний цикл їх діяльності: можна купити або взяти в оренду кавове обладнання (професійні та побутові кавоварки), аксесуари, виконати сервісне обслуговування кавоварок, придбати франшизу і відкрити нові кав’ярні під відомим брендом, відрядити бариста на спеціалізоване навчання.

Gemini Espresso
Фото: Gemini Espresso

«Озираючись назад, — зауважив Олексій Тарнопольський, — хотілось би дати пораду новачкам, які щойно починають власний бізнес: інвестуйте кошти тільки в якісні товари і обладнання. Як показує досвід, всі спроби заощадити призводять до того, що скупий заплатить двічі, і це може негативно позначитися не тільки на ваших доходах, а й на вашій бізнес-репутації. А ще обирайте тільки перевірених партнерів. Поставте на якість і станьте кращими серед кращих».

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X