«У мене волосся дибки, а там це норма». Чим Польща і США шокували українського виробника іграшок та одягу для собак, і як він впорався

1 вересня, 09:16
NV Преміум
Юрій Синиця, власник і засновник COLLAR Company, має власне виробництво у Чернігові (Фото: DR)

Юрій Синиця, власник і засновник COLLAR Company, має власне виробництво у Чернігові (Фото: DR)

Юрій Синиця, засновник чернігівської COLLAR Company, що виробляє товари для домашніх улюбленців, — про ведення бізнесу в ЄС, шокуючі особливості польського ринку, дивну поведінку американців та партнера з Ізраїлю, який все зрозумів.

Від першого ремінця для собаки до $15 млн. загальної виручки за 2024-й, — так виглядає стисла історія чернігівської сімейної компанії COLLAR Company.

Зараз вона виробляє та продає сучасні нашийники для собак, одяг та іграшки для них, та для котів, і навіть деякі товари для власників акваріумних рибок. Все це розмаїття фірма, що зараз налічує понад 500 працівників, випускає на ринок під цілою низкою брендів — Waudog, Puller, Liker, SuperCat, aPump, AquaLighter та іншими. Їх знають не лише в Україні: на європейському ринку Collar присутня понад 10 років. Ба більше: нещодавно фірма знайшла клієнта серед торговельних мереж у Мексиці, а до того почала постачати собачий одяг до Нової Зеландії, відправляла продукцію до Уругваю, Єгипту й Таїланду.

Реклама

Свої останні успіхи COLLAR здобувала в умовах війни та внутрішньої «міграції»: на початку повномасштабного вторгнення фірма релокувалась в Івано-Франківську область, проте одразу після відходу росіян з півночі України повернулась на малу батьківщину.

Чим відрізняються смаки господарів домашніх тварин в різних країнах, які плюси та мінуси ведення бізнеса за кордоном, чим українських підприємців може здивувати Польща і чому з Україною стався бум зоомагазинів? Про це NV поговорив з Юрієм Синицею, засновником і власником COLLAR.

Як компанія посилила свою присутність на зовнішніх ринках за останній рік?

Наш величезний успіх — це Мексика, де ми почали працювати з філією американської мережі Petco, це найбільша американська мережа [зоотоварів]. І зайшли досить успішно: вони зробили велике замовлення, ми вже кілька разів приїздили до них, розповідали про наші продукти. Для нас це стратегічно важливо, тому що може бути шляхом до виходу власне на цю мережу вже в США.

Показати ще новини