До Ради директорів фармкомпанії Дарниця прийшла людина з Київстару

21 травня 2024, 14:20

Фармацевтична компанія Дарниця розпочинає етап трансформації маркетингу для більш ефективної роботи зі споживачами та гравцями ринку.

Саме для цього склад Ради було доповнено посадою директора, що опікуватиметься відповідним напрямом. Як повідомили у прес-службі Дарниці, напрямок стратегічного маркетингу та позиціонуванні бренду очолюватиме Анна Захараш.

Реклама

Сама Анна Захараш у Facebook подякувала за пропозицію та наголосила: «Дарниця — один з найвідоміших брендів в Україні, тому працювати з таким активом — окрема відповідальність та цікавий виклик.

Декілька фактів:

  • Дарниця випускає 180+ брендів та 370+SKU;
  • компанія експортує ліки в 17 країн світу, а в Україні є лідером фармринку за обсягом продажів в натуральному виразі (щоб зрозуміло — це кожна шоста продана упаковка ліків);
  • виробництво Дарниці відповідає вимогам GMP (належної виробничої практики) і виробляє лікарські засоби вже понад 90 років.

Беру з собою весь безцінний досвід, що набула в Kyivstar і ще раз дякую всім причетним".

Анна Захараш — експертка з антикризових комунікацій та репутаційного менеджменту. Вона має понад 20 років досвіду управління інтегрованими комунікаціями, має дипломи Chartered Institute of Public Relations та Chartered Institute of Marketing, закінчила Executive MBA у Sheffield University зі спеціалізацією в маркетингу.

Була визнана найкращим PR-директором України у 2020 році за версією видання MMR; її проєкти отримали численні нагороди, включаючи European Excellence Award, SABRE та Effie. З 2016 до початку 2024 року Анна була директором із корпоративних комунікацій у Київстар, що входить до міжнародної групи VEON.

Показати ще новини