«Можеш мати найкращий продукт, але…» Сім правил бізнесу від співзасновника холдингу емоцій !FEST Андрія Худо
Андрій Худо — співзасновник холдингу емоцій !FEST (Фото: Андрій Чад)
Перше правило бізнесу — творити інновації та нікого не зупиняти творити інновації, тому що нові ідеї та проєкти — це те, що рухає ваш бізнес.
Про це під час заходу Діалоги з NV. Бізнес і нова реальність розповів Андрій Худо — співзасновник холдингу емоцій !FEST. Він поділився сімома правилами бізнесу, які сформулював для себе за майже 18 років діяльності.
Наводячи приклад іноваційного підходу Худо розповів, що у кожному ресторані холдингу ввів правило — робити 10 вау-ефектів: емоції та враження, які ви запам’ятаєте після того, як смачно поїсте у закладі.
Друге правило, про яке згадав Худо — необхідність бути адаптивним і гнучким: «Наш світ так швидко змінюється, і ти не можеш прогнозувати в горизонті п’яти років, в стратегічному плані, але завжди треба бути готовим до світу».
Співзасновник !FEST пригадав, як після початку пандемії COVID-19, коди ресторанна сфера фактично припинила працювати, його бізнес Авіація Галичини переорієнтувався на пошиття масок.
«Що стосується швидкості, то до швидкості я б додав ще одне важливе правило — це просування. Просування — це впізнаваність», — сказав Худо.
«Ти можеш мати найкращий продукт чи найкращу ідею в світі, але якщо про тебе не знають, то де-факто тебе немає. Тобто ця видимість, впізнаваність, це — нова цінність в бізнесі», — додав він, згадавши, що 18 років тому впізнаваність його бізнесу дав перший ресторан Криївка, про який виходили репортажі на центральному телебаченні.
«Наступна рекомендація — це партнерства», — продовжив Худо. На його думку, основою партнерств є спільна система цінностей та відкритість із партнерами.
Також серед правил бізнесу співзасновник !FEST загадав репутацію та диверсифікацію
«І ще одне правило, яке я хотів би зазначити — це мислити глобально», — сказав Худо.
«Якщо ти хочеш стати глобальним і хочеш вийти за межі України шляхом експорту чи шляхом продажу, наприклад, продавати кави по світу, то ти в один момент можеш знайти такого партнера, який допоможе тобі допомогти акселерувати цю ідею», — додав він.
До складу холдингу емоцій !FEST входить понад 20 оригінальних закладів, серед яких Криївка, Гасова лямпа, Львівська копальня кави, Grand Cafe Leopolis, а також мережі П’яна вишня, Реберня, Львівська майстерня шоколаду. Загалом холдинг має 180 закладів харчування в Україні та за її межами. Також до проєктів !FEST належать бренд одягу Авіація Галичини, Видавництво Старого Лева, Fest Coffee Mission, пивоварня Правда тощо.