«Краще вже піратський корабель». Скільки заробляють імпортери алкоголю та чому важко працювати з АТБ і Сільпо — інтерв'ю
Сергій Мазур каже, що одиничним компаніям-новачкам вдається закріпитись на ринку (Фото: NV)
Директор та співвласник компанії-імпортера алкоголю Vitis Group Сергій Мазур про те, чому українці почали більше пити, як зростає попит на крафтову продукцію та чому вигідніше придбати піратське судно, аніж вкладати кошти у дистрибуцію
Сергій Мазур — старожил на ринку алкоголю. Компанія Vitis Group, співвласником якої він є, імпортує алкоголь вже 18 років, розвиває власну спеціалізовану мережу Vino.UA, а зараз інвестує у виробництво крафтових міцних напоїв. Велика війна суттєво змінила ситуацію на алкогольному ринку — великі українські виробники втратили виноградники, а деякі - і виробничі потужності, девальвація гривні та погіршення логістики вплинули на вартість продукції.
Як це вплинуло на український алкогольний ринок? Та чим класичного дистриб’ютора зацікавили українські настоянки та джини, куди не варто вкладати гроші в алкогольному бізнесі, чому імпортери програють конкуренцію торговим мережам, а нішевий алкоголь в Україні дорожчий ніж в Європі - про це Сергій Мазур розповів в інтерв'ю NV Бізнес.
Як війна вплинула на продажі та імпорт алкоголю?