Ринок інтернет-реклами показує найнижчі темпи зростання з 2001 року

22 липня 2019, 11:09

Ринок цифрової реклами уповільнив зростання на тлі скандалів із Facebook і поширенням фейкових новин

Глобальний ринок інтернет-реклами уповільнив зростання, в 2019 році він складе 10%, що є найнижчим приростом з 2001 року. Про це пише The Guardian, посилаючись на результати дослідження Zenith.

Відео дня

Відзначається, що такий показник пов’язаний з тим, що у компаній і брендів ростуть побоювання з приводу розміщення цифрової реклами на тлі скандалів із Facebook, торгівлею даними користувачів, фейковими новинами, рекламою, що з’являється поруч з «неналежними» відео на Youtube і т. д.

При цьому найактивніше зростає ніша реклами в кінотеатрах (понад 12% зростання). Наприклад, у Великій Британії, кількість кіноглядачів досягла найвищого рівня з 1970-х років, незважаючи на популярність стрімінгових сервісів.

Проте, digital-реклама займає перше місце на глобальному рекламному ринку, забираючи майже половину його обсягу в $650 млрд.

Також активно розвивається зовнішня реклама, за оцінками Zenith, обсяги ринку виростуть на 5% на рік.

Зниження обсягів реклами очікується в традиційних ЗМІ - на ТВ, в газетах і журналах.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X