Суд став на сторону Roshen в суперечці про червону стрічку для пакування тортів
Госпсуд Києва задовольнив позов корпорації Roshen до Мінекономрозвитку і держпідприємства Укрпатент про реєстрацію знака у вигляді «червоного кольору матеріалів для упаковки кондитерських виробів».
Про це пишуть Наші гроші з посиланням на рішення суду від 3 червня.
Він зобов’язав Мінекономрозвитку внести відомості про реєстрацію знака до Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг.
Своїм рішенням суд визнав недійсними висновок Укрпатенту і рішення Апеляційної палати Мінекономрозвитку, на підставі яких підприємству раніше відмовили в реєстрації спірного знака.
У рішенні апеляційної палати МЕРТ зазначалося, що «реєстрація кольору дає власнику знака можливість контролю за необмеженою кількістю форм використання цього кольору, в зв’язку з чим права власника знака — кольору значно ширші, ніж права власників знаків інших видів». У відомстві підкреслювали, що такі широкі права на певний колір не відповідають інтересам суспільства, зокрема тому, що це може призвести до невиправданої економічної переваги на певному ринку товарів або послуг для одного виробника.
У Roshen в ході судового розгляду нагадали, що восени 2017 року Антимонопольний комітет визнав Київхліб винним у недобросовісній конкуренції за використання схожого на упаковку кондитерської корпорації Roshen оформлення для торта Казковий ключик.
Суддя нагадала в рішенні, що восени 2012 року був зареєстрований знак «Ромова Баба, комб.»
«Вбачається, що даний знак отримав правову охорону в тому числі для червоного кольору, що являє собою спірне позначення», — відмітила суддя Оксана Гумега.
Також суддя взяла до уваги матеріали звіту Центру соціальних технологій Соціополіс. Результати опитування показали, що 90,1% респондентів асоціюють червону стрічку з певним виробником тортів, з них 70,7% відповіли, що асоціюють її саме з продукцією Roshen.