У США сукупний дохід від реклами в подкастах до 2021 року може перевищити $1 млрд — дослідження

10 червня 2019, 14:36

22 американські компанії оцінили свій дохід за 2018 рік від реклами в подкастах в $344,7 млн, йдеться в дослідженні міжнародної мережі компаній PricewaterhouseCoopers.

У минулому році дані для дослідження надали 19 компаній. Свої доходи вони оцінили в $257,4 млн. Це на 34% менше, ніж в минулому році.

Згідно з дослідженням, загальний обсяг ринку в 2017 році склав $313,9 млн, в 2018-му — $479,1 млн. Згідно з прогнозом PricewaterhouseCoopers, який оснований на оцінках компаній, в 2019-му він збільшиться до $678,7 млн, в 2020-му — до $863,4 млн, в 2021-му — до $1,044 млрд.

Відео дня

Відзначається, що в минулому році найпопулярнішими були 60-секундні (30% від загального обсягу замовлень), 90-секундні (27%) і 15-секундні (23%) рекламні ролики.

Більше 65% сукупних рекламних доходів в минулому році припало на новинні і комедійні подкасти, а також подкасти про бізнес, освіту і мистецтво.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X