Чотири німецьких медіахолдинги об'єдналися заради боротьби із засиллям Facebook і Google на рекламному ринку

29 травня 2019, 10:31

Найбільші медіа ФРН вирішили спільно боротися з засиллям технологічних платформ на ринку

Media Impact, загальний селзхауз медіагруп Axel Springer і Funke Mediengruppe утворив рекламний альянс з відділами продажів колег по видавничій діяльності RTL Group і Gruner+Jahr для спільного продажу всіх своїх рекламних майданчиків і можливостей. Про це повідомляє Digiday.

Відео дня

Нові партнери володіють великими новинними виданнями, в тому числі Bild, Welt, Business Insider і журналами, в тому числі Der Spiegel, Die Aktuelle, Stern і Geo.

Щомісячна аудиторія всіх цих проектів становить приблизно 50 млн осіб. Для порівняння щомісячна аудиторія Facebook в Німеччині - близько 40 млн осіб.

Мета співпраці - активне залучення інвестицій медіаагентств і прямих рекламодавців.

«Такий рівень співпраці був би немислимий в минулому», — сказав Карстен Швеке, голова правління Media Impact. Він підкреслив, що співпраця між великими видавцями є основним способом отримання більшої частки бюджетів на цифрову рекламу.

Він додав, що основна частка від зростаючих рекламних доходів припадає на Google, YouTube і Facebook.

«Зі співпрацею ми хочемо повернути нашу справедливу частку… Це основа нашого майбутнього зростання: знайти правильне поєднання охоплення, релевантності, сервісу і високої якості реклами, яке ми можемо запропонувати рекламодавцям і агентствам», — сказав Швеке.

Раніше повідомлялося, що Європейська комісія наклала на Google штраф в розмірі $5 млрд за порушення антимонопольного законодавства.

Також повідомлялося, що в США Facebook можуть оштрафувати на $5 млрд за порушення конфіденційності користувачів.

Показати ще новини
Радіо NV
X