Другий за величиною виробник сталі у Британії знаходиться на межі банкрутства

21 травня 2019, 15:00

Банкрутство British Steel може привести до втрати близько 25 тис. робочих місць

Другий за величиною виробник сталі у Британії, British Steel, знаходиться на межі банкрутства на тлі зростаючих ознак того, що надзвичайна державна позика не зможе бути реалізована, що в цілому поставить під загрозу майже 25 тис. робочих місць в Північній Англії. Про це повідомляє Steelland.

Відео дня

British Steel, її кредитори і уряд Великобританії готуються до банкрутства протягом 48 годин, при цьому очікується, що вже 22 травня на завод зайде зовнішній адміністратор, якщо угода про позику не буде досягнута 21 травня.

Якщо переговори в останню хвилину не зможуть забезпечити платоспроможну угоду, крах British Steel може привести до більш ніж 4 тис. звільнень на гігантському сталеливарному заводі в Сканторпі, скорочення робочих місць на інших підприємствах і втрати ще 20 тис. робочих місць в ланцюжку поставок.

Лідери профспілок мають намір провести переговори з урядом про майбутнє British Steel. Об'єднана профспілка заявила, що 21 травня поговорить з міністром бізнесу Грегом Кларком, і закликав власника British Steel Грейбулл знайти рішення.

За інформацією британських ЗМІ, прохання до уряду про надання екстреної фінансової підтримки була зменшена з 75 млн фунтів стерлінгів до приблизно 30 млн фунтів, оскільки акціонер British Steel — Greybull Capital — і кредитори погодилися внести власні кошти в компанію.

Також вважається, що кредитори випустили свої цінні папери, щоб нову державу позику було надано на забезпечених умовах.

Аналітики вважають, що на British Steel негативно вплинули слабкість фунта стерлінгів і тарифна війна між США і Китаєм.

У гіршому випадку крах British Steel може спровокувати припинення виробництва сталі в Сканторпі, якщо не знайдеться покупець або нові інвестори для бізнесу.

Майданчик British Steel в Сканторпі, яка відповідає за виробництво 2,8 млн т сталі на рік, є найбільшим постачальником для британських залізниць Network Rail.

Восени минулого року компанія скоротила близько 10% своїх співробітників, що, за її словами, було спробою «впорядкувати» свою діяльність і зберегти своє довгострокове майбутнє.

Криза настала менш ніж через два тижні після того, як спільне підприємство між Tata Steel і німецької Thyssenkrupp було закрито на тлі опозиції з боку ЄС, що викликало нові сумніви щодо майбутнього володіння сталеливарним заводом Tata в Порт-Тальбот.

У сукупності невизначена доля двох найбільших металургійних заводів Великобританії передвіщає подальше занепокоєння металургів, тисячі з яких вже були змушені погодитися на скорочення заробітної плати і пенсій, щоб утримати своїх роботодавців на плаву.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Минулого тижня європейська металургійна асоціація EUROFER повідомила, що вся сталеливарна галузь Європи знаходиться в зоні ризику і бачить ознаки наближення системної кризи через дії США щодо захисту свого ринку.

Раніше повідомлялося, що презідентСША Дональд Трамп підвищив мита на сталь і алюміній в березні 2018 року, посилаючись на інтереси національної безпеки США.

Показати ще новини
Радіо НВ
X