На продукти — 40,5%, на книги — 0,19%. У monobank розповіли, на що їх клієнти витрачають гроші

20 травня 2019, 10:07

У мобільному банку monobank розповіли, що кількість його клієнтів становить 983 тис. За час існування банку вони зробили 173 млн покупок, витративши 71 млрд грн.

Найбільше грошей клієнти банку витрачають на придбання продуктів (40,5%), походи в кафе та ресторани (13,58%), подорожі (7%) і поповнення мобільного (6,47%).

У банку також назвали компанії, які є лідерами у своїх категоріях. Наприклад, на продукти клієнти банку найбільше витрачають в супермаркетах АТБ, Сільпо і Varus. У категорії «кафе і ресторани» перші місця займають McDonald’s, Пузата Хата і Aroma Kava, а в категорії «таксі» — Uber, Uklon і Bolt.

Відео дня

Нагадаємо, monobank — роздрібний продукт АТ Універсал Банк (входить до групи ТАС Сергія Тігіпка), який виник в рамках співпраці з командою Fintech Band. Її створили колишні топ-менеджери ПриватБанку Дмитро Дубілет, Олег Гороховський і Михайло Рогальський. Monobank позиціонує себе як перший в Україні мобільний банк без відділень.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X