Що чекає на аеропорт Бориспіль
Подальший розвиток головних повітряних воріт України буде залежати від багатьох, здебільшого зовнішніх факторів. Зокрема, від внутрішньо та зовнішньополітичної ситуації, розвитку інфраструктури у масштабах країни та авіаційної галузі зокрема, але найголовніше – від економічних можливостей, добробуту українських громадян як головних споживачів повітряних послуг у державі.
Але це не означає, що керівництво аеропорту «Бориспіль» має опустити руки і спокійно чекати приходу кращих економічних часів. Сьогодні, коли держпідприємство визнано одним із найбільших платників податків в Україні, а обсяг транзитного пасажиропотоку відповідає «хабовому» аеропорту країни Європейського Союзу, ми концентруємо свої зусилля на новому напрямку, як для аеропорту, так і для держави в цілому.
Йдеться про використання унікального географічного положення України на карті світу – створення на базі «Борисполю» не лише пасажирського, а й вантажного хабу регіонального значення. Позитивний досвід у транзитних пасажирських перевезеннях ми набули завдяки стрімкому розвитку базового авіаперевізника аеропорту - авіакомпанії МАУ. У ситуації із повітряними вантажами ситуація дещо інша. Розраховувати на внутрішнього інвестора та оператора вантажів ми не бачимо економічного сенсу. Цей ринок вже протягом багатьох років є поділеним між потужними міжнародними корпораціями, які сьогодні активно нарощують повітряні вантажоперевезення у напрямку Схід-Захід, на шляху яких лежить Україна та безпосередньо аеропорт «Бориспіль».
Це обумовлює наше прагнення «стукати» саме у їхні двері, доводити нашу привабливість та пропонувати зрозумілі та прибуткові проекти. Перший такий проект вже підготовлено та передано до Американської торгівельно-промислової палати в Україні.

Він передбачає будівництво цілком нового надсучасного вантажного терміналу у більш зручній частині «Борисполю», аніж місце, де сьогодні розташовані старі сховища для обробки вантажів. Детальній аудит наявної вантажної інфраструктури довів, що набагато доцільніше буде побудувати новий комплекс з урахуванням потреб потенційного інвестора, аніж модернізувати існуючі потужності

Існуючих можливостей цілком вистачає для задоволення поточних потреб, які сьогодні не перевищують 80 тонн на добу та задовольняють здебільшого внутрішні потреби українського ринку. При цьому, ми не передбачаємо у найближчі роки будь-якого суттєвого зростання цього ринку, що обумовлено непростою економічною ситуацією у державі.
Тому, керівництвом аеропорту «Бориспіль» було вирішено зробити ставку саме на розвиток вантажного транзиту, який, як зазначалося вище, сьогодні активно розвивається у напрямку Схід-Захід за участю потужних корпорацій із штаб-квартирами у Сполучених Штатах Америки.
