Контент, що продає. Бюджет наших зйомок — дві пляшки сидру і багато любові

1 серпня 2019, 08:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Фотографії, які продають. 3 правила і 6 вдалих прикладів

У нашій Сім'ї вже більше 30 ресторанів. Це більше 10 000 гостей на день, 3 000 осіб у команді і кілька десятків сторінок у соціальних мережах, які ми використовуємо для комунікації з гостями. Коли я говорю про «просування», важливо розуміти наступне: просто пости з красивими картинками не працюють.

Відео дня

1. «Працює» продукт. Співвідношення ціни і якості та влучення в очікування гостя. Можна витратити багато грошей на «креативне фото» салату Цезар за 300 гривень і не отримати від соц. мереж нічого, а можна на телефон зняти, як ви подаєте половинку лобстера за 198 гривень і сендвіч зі стейком з тунця за 69 — і через годину у вас під дверима буде черга. Контент не зробить дива, але, правда, може допомогти звернути увагу на продукт.

2. У першу чергу важливо те, що говорять про бренд, а не те, що бренд говорить сам про себе. 60% людей фотографують їжу і себе в ресторані. Пости та сторіс від гостей — найефективніше промо. Зробіть гостю «вау» — і все інше він зробить за вас.

3. Якщо ви все ж ведете комунікацію і від імені бренду, перед тим, як зробити пост, самі для себе дайте відповідь на питання: «Щоб що?». Яку цінність цей пост нестиме для гостя? Він його порадує, замотивує зробити покупки або хоча б розсмішить? Якщо ви не можете відповісти чітко на це питання, то не витрачайте час — ні свій, ні потенційного гостя.

Отже, якщо з цими пунктами у вас все добре вас є продукт, ви знаєте, що і для чого хочете сказати), то можна переходити до деталей — наприклад, до того, якими бувають фуд-фотографії і які з них продають. Ось кілька кейсів з нашої практики. При тому, що бюджет практично всіх наших зйомок — дві пляшки сидру і багато любові.

1. Teen spirit на Рибальському

DOGZ & BURGERZ — наш smart-casual формат з бургерами по 49 гривень, устрицями і хот-догами по 29 гривень і демократичним баром by «Білий Налив». Коли ми створювали цей концепт, надихалися «трушними» берлінськими закусочними і ruin bars в Будапешті. Тут меню написане на картонці, багато неону і графіті, тут завжди черга з молоді, яка забігає сюди між парами або збираючись на рейв. Коли ми робили зйомку для перших анонсів важливо було показати це. Так що ми просто покликали хлопців та дівчат, якими в чомусь надихаємося (Таня Кисельчук зі Суспільного Мовлення, Максим Іщенко зі Small Depo та інші), взяли ящик бургерів, хот-догів, трохи устриць і пару пляшок сидру, погралися з фаєрами і зробили серію фото, яка підійшла б і для бургерної, і для промо інді-альбому. Як завжди, в перший же день у нас стояла черга, і в ній були найрізноманітніші «неформатні» хлопці та дівчата. Прямо 100% потрапляння в ту картинку, яку ми собі намалювали.

2. Яскраві фони — великий продукт

В середньому, у вас є 2−3 секунди, щоб «зачепити» людиу, яка гортає стрічку. Відносно простий спосіб — обрати яскраві «неонові фони» і максимально близько зняти продукт. У постів з такими фотографіями дуже хороша статистика збережень від користувачів.

3. Сучасний натюрморт

Сучасний натюрморт — явище складне і цікаве. Йдеться не просто про добре виставлене світло і правильно підібраний реквізит, все тримається на ідеї і внутрішній гармонії кадру. Наш новий проект VarenyryNowUa — про те, що українська кухня може бути актуальною, сучасною, модною, вона може бути міським стріт-фудом, частиною нашого стилю життя. І взагалі «вареники — це космос». Промо кампанія цілком відображала це: для нас було важливо відійти від традиційних «рустикальних» елементів і зробити серію мінімалістичних робіт, що запам’ятовуються, про ключові продукти: вареники, борщ, карпаччо з сала і так далі.

4. Мікросвіт

Ідея, яка дуже сподобалася користувачам і «спрацювала» при запуску промо доставки ролів і боулів від Philadelphia. Це американський погляд на суші - і нам хотілося дистанціюватися від естетики суші-барів, але при цьому зробити акцент на доставку. Там з’явилася ідея з ролами на крихітних скейтах і вантажівках.

5. Справжні емоції

Заборонено робити і розміщувати фото гостей без їхньої згоди. Це важливо враховувати. Іноді ми робимо репортажні фото — в наших «тусовочних» форматах, попередньо домовившись про це з усіма, хто потрапляє в кадр. Для промо час від часу запрошуємо моделей. Але важливо не це, а суть: ніхто не віритиме «ідеальними» фотографіям, як зі стоків — запам’ятовується і викликає бажання розглянути жива емоція, «неідеальність». Іноді ми просто даємо продукт і «підглядаємо» за моделями, іноді пропонуємо їм абсурдні ситуації. Наприклад, приносимо в офіс надувного фламінго і маску з трубкою, щоб зробити смішні фото для промо доставки ролів для офісних співробітників.

6. Їжа як вона є

Візуальний контент потрібен не тільки для соціальних мереж. Він «продає» ще й у самому ресторані. Наприклад, всі наші офіціанти працюють з планшетами, на яких є цифрове меню — фото всіх наших страв. Це допомагає гостю визначитися з вибором. Тут важливо дотримуватися балансу: картинка повинна бути привабливою, але чесною, інакше гість вже через 5 хвилин буде розчарований. Саме тому у нас заборонені старі «фокуси» фуд-фото, ми знімаємо продукт як він є - просто уважно працюємо з ракурсами і світлом.

Спеціально для НВ Бізнес
Більше поглядів — у розділі Експерти НВ Бізнес

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X