Кінець дешевих продажів. Чому звичні підходи більше не працюють та як тепер бути топгравцем в e-commerce?
Більшість українських e-commerce бізнесів продовжують грати за правилами, які більше не працюють, і тому наближаються до кризи прибутковості.
Я спостерігаю одну й ту саму проблему у своїх клієнтів: вартість ліда зростає, середній чек падає, а з цим — тане і прибуток. І це вже не винятки, а нова норма.
До 2035 року більшість класичних товарних e-commerce (не дропшипінг з Китаю) зіштовхнуться з проблемою: вартість залучення клієнта зросте настільки, що досягти ефективності реклами вище точки беззбитковості (Break Even ROAS) стане майже неможливо.
Я дев’ять років працював з клієнтами на ринках США, Великої Британії, Європи та України — та бачив, як західні ринки вже пройшли через це. Тепер український ринок теж підходить до цієї трансформації. Але питання: чи готовий бізнес?
Чому стара модель більше не працює?