Брак персоналу та інші болі в індустрії гостинності
Як виклики в HoReCa стали поштовхом для розвитку малого бізнесу і тренду на готові продукти.
Три ключові болі HoReCa зараз
Аналізуючи ринок, ми, як великий постачальник, зараз бачимо низку викликів для рестораторів. Перш за все, це питання виживання закладів у складних умовах повномасштабної війни, коли значно зменшилась кількість клієнтів, тривають міграційні процеси, що не додають стабільності. Також є зниження платоспроможності споживачів на фоні зростання базових цін тощо.
Другий виклик — це нестача кваліфікованого персоналу, який буде працювати за запропонованим графіком. Адже, оптимізуючи роботу в умовах браку фахівців, бізнесу доводиться збільшувати кількість робочих годин у зміні.
І третій виклик — це співпраця з постачальником, від якого на сьогодні вимагається не просто гарне співвідношення «ціна-якість», а ще й гарні партнерські принципи. І це не тільки про сервіс. Мова зокрема і про стримування ціни, адже не дивлячись на зростання цін на продукти постачання, HoReCa не може так швидко реагувати на ці зміни й відповідно підіймати ціни своїм клієнтам. Також від постачальників очікують на індивідуальні рішення у певних складних ситуаціях. Наприклад, якщо продукт затримався на кордоні з Польщею, постачальник не може це використати як аргумент, що доставки не буде вчасно, він шукає альтернативи.
Ці виклики змушують рестораторів та постачальників пристосовуватись та знаходити спільні рішення, і це стимулює розвиток певних трендів на ринку.
Звідки тренд на максимально готові продукти?