Не словом, а цифрою

6 грудня 2016, 16:33
Позиція
Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний

Кінець року – це не тільки підготовка до свят, але і час озирнутися назад, щоб підбити підсумки і покласти під ялинку мішок добрих справ

Звісно ж, звіт своїм діям і вчинкам можна робити абсолютно формально, для галочки, а можна дійсно відрефлексувати на повну. Тим більше в хорошій компанії поважного видання.

Відео дня

Минулої п'ятниці ми завершили спецпроект з журналом «Новое Время» з надання звіту діяльності Ощаду за останні два роки у форматі інфографіки. Раніше найбільший держбанк цим навіть не заморочувався. Тепер все інакше. На кону майбутнє банку, банківської системи та, без перебільшення, майбутнє країни. Адже банківська криза, яку ми пережили всі разом, це близько 300 млрд гривень втрачених українцями вкладів і грошей на поточних рахунках українського бізнесу. Ціна, яку ми заплатили, дуже висока і допустити в майбутньому щось подібне не маємо права. Саме тому Ощадбанк і обрав своїм новим слоганом, девізом, якщо хочете – філософією чотири прості слова «Мій банк. Моя країна», які в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень ми наповнюємо змістом.

Через два з половиною роки модернізації банк має весь джентельменський набір поважної кредитно-фінансової установи: мережу філій нових відділень, що динамічно розвивається, повнофункціональний web- і mobile-банкінг, найширшу пропозицію сучасних банківських продуктів і послуг, відновлення прибуткової діяльності, повернення рефінансування Національному банку та багато іншого.

Все це тепер можна побачити в картинках, які прості і зрозумілі пересічному читачеві, який не має спеціальної фінансової або економічної освіти. І за це я вдячний редакції «НовогоВремени» - команді Віталія Сича. І для редакції, і для нас це не було легкою вправою. Адже цифри річ скрупульозна. І часто здаються нам сухою статистикою у складних таблицях і графіках. Але в нашій ситуації інша історія – цифри заспівали й затанцювали завдяки журналістському мистецтву – подати просто складну інформацію. Впевнений, саме така практика звітності зрозуміла суспільству і варта того, щоб бути застосованою не тільки в державному банківському секторі, але і взагалі в соціально важливих і значущих сферах публічної діяльності.

Вважайте такий підхід позицією Ощаду, частиною його нової корпоративної культури. Не дарма ж банк є публічним акціонерним товариством. І якщо з публічності починається назва свого бренду, то ти маєш відповідати своєму імені. Як інакше?


Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X