На що робить ставку Бориспіль

25 квітня 2017, 18:37
У 2016 році аеропорт Бориспіль досягнув рекордних показників за всю історію існування підприємства

Кількість обслугованих пасажирів склала 8,65 млн осіб. Таке зростання стало можливим завдяки залученню з іноземних ринків трансферних пасажирів. За рік кількість таких пасажирів збільшилася на 50% та склала 2,31 млн пасажирів.

Відео дня

Розвиток трансферної інфраструктури терміналу D

Для аеропорту Бориспіль на цьому етапі розвитку, відповідно до цілей та стратегії, необхідно створювати умови для збільшення кількості трансферних пасажирів. Насамперед для цього необхідне збільшення пропускної спроможності терміналу D. У найближчій перспективі ми не розглядаємо можливості використання інших терміналів, а робимо ставку саме на збільшення пасажиропотоку в терміналі D.

У найближчі роки будуть встановлені автоматизовані системи приймання багажу та автоматизовані системи реєстрації. Цією технологією зможуть користуватися всі авіакомпанії, які літають в аеропорту. Така зміна режиму роботи стійок реєстрації аеропорту дозволить зменшити їх кількість та обслуговувати значно більшу кількість пасажирів на годину в терміналі.

Наступною важливою складовою є проходження пасажирами перевірки на авіабезпеку. Ми в декілька етапів вдосконалимо технологію та логістику проходження контролю пасажирами, що надасть нам пришвидшення часу проходження перевірки на 20-30%. В найближчі місяці вже будуть вдосконалені всі пункти перевірки на авіабезпеку.

Ми маємо хороші результати співпраці з Державною прикордонною службою. Був проведений успішний експеримент з використання даних від авіакомпаній, які вони заздалегідь отримують про пасажирів. Це дозволило прискорити процедуру обслуговування пасажирів як на приліт, так і на виліт. Ми більше не бачимо проблем, пов'язаних з чергами на пунктах паспортного контролю. Наш експеримент, який тривав кілька місяців, вже узаконений відповідними змінами до закону №1965 від 21.03.2017 "Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації". Найближчим часом мають бути розроблені відповідні підзаконні акти. Це дозволить повноцінно використовувати прийнятий закон і технологія отримання прикордонною службою даних від авіакомпаній буде застосована на постійній основі у всіх аеропортах України.

Наступна важлива складова збільшення пропускної здатності аеропорту - це можливість обробляти зростаючі об’єми трансферного багажу. Для цього в 2017 році ми будемо встановлювати додаткове обладнання та збільшувати пропускну спроможність системи сортування багажу.

Вдосконалення технології обслуговування повітряних суден

Важливою складовою для розвитку хабу є необхідність укладатися в нормативи стикування між рейсами і надалі. Для нас особливо важливо організувати найкоротші пересадки для рейсів базової авіакомпанії, яка забезпечує нам трансферний пасажиропотік. Цей пасажиропотік найвигідніший і забезпечує максимальну фінансову віддачу. Він практично не вимагає від аеропорту додаткових витрат.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

З метою забезпечення комфорту для транзитних пасажирів та економії часу при переході з одного рейсу на інший ми збираємося провести реконструкцію трансферної зони. У 2017 ми вже розпочали цю роботу. По закінченню реконструкції отримаємо 1400 м кв. додаткової площі на двох рівнях (2 і 3 поверхах терміналу D) для забезпечення безперешкодного і комфортного переходу із зони прильоту в зону вильоту. Крім того, це дозволить отримати на них додаткові комерційні площі для нових магазинів Duty Free, ресторанів і дасть аеропорту додаткові прибутки.

Важливою складовою для розвитку трансферу є можливість обслуговувати повітряні судна якомога ближче до терміналу D. Сьогодні, перон D вже не може повністю забезпечувати потреби аеропорту, а обслуговування повітряних суден на дальніх стоянках, біля терміналів B і F, не дозволяє укладатися в задані нормативи по часу розвороту, які б задовольняли компанії та пасажирів. Час обслуговування в аеропорту завжди є критичним для авіакомпаній. Тому, цього року ми починаємо поетапну реконструкцію перону та збільшення кількості стоянок поблизу терміналу D.

Пасажири зможуть отримувати більше послуг

Для пасажирів коротких стикувань в аеропорту вже представлені всі базові сервіси. Відкрите питання надання додаткових послуг тим пасажирам, які очікують в аеропорту тривалих стиковок.

Для багатьох пасажирів найголовнішим сервісом в аеропорту є можливість підключення до безкоштовного Wi-Fi. Ми постійно працюємо над вдосконаленням якості надання цієї послуги.

Крім того, для пасажирів важлива можливість перекусити або пообідати, купити українські сувеніри або товари в Duty Free. Звісно, на нових площах терміналу ця сфера послуг буде представлена за аналогією з наявними сервісами.

Показати ще новини
Радіо НВ
X