Стисло і зрозуміло: Євробонди Укрексімбанку, заборона в'їзду фур у години пік, недобудовані мости і авіановини

8 листопада 2019, 08:30

П’ятниця, 8 листопада. Щоденний моніторинг головних новин про бізнес та економіку в Україні

  • Від сьогодні фурам заборонений в'їзд до столиці по трасі М-06 з Житомира в будні години пік: з 7:00 до 10:00 і з 17:00 до 20:00. Відповідно до практики багатьох великих європейських міст, заборона на фури в години пік пошириться на всі автомагістралі, що ведуть до Києва. «У години пік, ввечері і вранці, ми обмежимо в'їзд», — розповідає Юрій Зозуля, начальник київської патрульної поліції Центру транспортних технологій. «Фури будуть паркуватися на в'їздах до Києва… Як тільки жителі міста доїдуть на роботу, ми запустимо фури». З усіх боків щодня до Києва в'їжджає до 50 000 фур.

Відео дня

  • Південний міст несе на собі основний тягар. Цей міст довжиною 1,2 км з шістьма смугами був спроектований в кінці радянської епохи для перевезення 20 000 автомобілів на день, а зараз в середньому він пропускає 100 000.

  • За словами міністра Криклія, повідомляє UATV, компанії, що займаються будівництвом доріг з Китаю, Франції, Португалії та Швейцарії, запитують у Міністерства інфраструктури детальну інформацію про автомагістралі, які будуть здані в концесію. Список, підготовлений Міністерством та Світовим банком, включає Велику кільцеву дорогу навколо Києва і 75-кілометрове шосе між існуючою кільцевою дорогою Києва і Білою Церквою.

  • В умовах жвавого дорожнього руху до 2022 року повинні бути завершені два мости, які вже давно стали символом економічного безсилля.

  • У четвер в Запоріжжі прем'єр-міністр Гончарук стояв на закінченому наполовину мосту через Дніпро і пообіцяв завершити проект, розпочатий в 2004 році, «через 2−3 роки». Минулого місяця Укравтодор, державне дорожнє агентство, підписало угоду з Китайською дорожньо-мостовою корпорацією про завершення будівництва моста. Вартість робіт оцінюється в $500 мільйонів.

  • У Києві мер Кличко обіцяє, що 7,5-кілометровий Подільсько-Воскресенський міст відкриється для автомобілів в 2021 році. Знаковий міст, що будується з 1993 року, розрахований на перевезення 60 000 автомобілів на день. В останні роки він здобув світову популярність як сайт для музичних кліпів.

  • Все більше українців їздять на старих імпортних автомобілях, сказав у четвер на Українському автомобільному форумі голова правління корпорації «УкрАВТО» Олександр Козіс. У 2008 році близько половини з 685 000 нових реєстрацій транспортних засобів було на імпорт, а половина —на авто, куплені в Україні. У 2018 році нових імпортних і вироблених в Україні автомобілів було 96 300. Всього було імпортовано 156 800 старих автомобілів. За перші 10 місяців цього року імпорт старих автомобілів склав 349 000. Найпопулярніші бренди: Volkswagen, Skoda, Ford, Renault і Opel.

  • Цього року українські заводи виробили 7000 транспортних стредств, в основному це автобуси і вантажівки. Айварас Абромавичус, генеральний директор Укроборонпрому, сказав, що крах української автомобільної промисловості «шокуючий».

  • Відмова Польщі надати Україні достатню кількість дозволів на перевезення вантажів «Є економічним геноцидом», — заявив на київській конференції «Торгові війни: мистецтво оборони» новий торговий представник України Тарас Качка. Україні потрібно 230 000 дозволів на 2020 рік, але Польща надасть тільки 160 000, «Це душить нашу торгівлю з Євросоюзом», — сказав Качка.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

  • Щоб активізувати торгівлю і туризм з ЄС, бюджет України на 2020 рік включає $20 мільйонів на модернізацію і розширення 16 митних контрольно-пропускних пунктів на західних кордонах України. Робота на трьох контрольно-пропускних пунктах — Краковець, Рава-Руська та Шехіна — проводитимуть з використанням кредиту з Польщі, повідомив прем'єр-міністр Гончарук Кабінету міністрів у середу. Україна межує з чотирма країнами ЄС — Румунією, Угорщиною, Словаччиною та Польщею.

  • Державний Укрексімбанк розміщує 10-річні єврооблігації на $100 млн під 9,95% річних, повідомляють УНІАН і Інтерфакс-Україна. JPMorgan і Morgan Stanley організовують випуск. На цьому тижні відбулися роуд-шоу в Лондоні, Франкфурті та Цюріху. З активами в $8,8 мільярда Укрексімбанк є третім за величиною банком в Україні після ПриватБанку і Ощадбанку.

  • Іноземні інвестиції в гривневі облігації досягли еквівалента $4 мільярдів, завдяки покупкам на щотижневому аукціоні у вівторок на $43 мільйони, повідомляє сайт Національного банку України. З початку року іноземні інвестиції в державні облігації України виросли в 16 разів, почасти завдяки запуску Clearstream у травні. Іноземці зараз володіють 12,5% українських внутрішніх державних цінних паперів. Якщо облігації в портфелі Нацбанку будуть переміщені, іноземна участь на ринку зросте приблизно до 40%.

  • ЄБРР підвищив показник зростання ВВП України в 2019 році до 3,3%. Це в три рази більше прогнозу Єврокомісії щодо зростання єврозони в 2019 році — 1,1%. На наступний рік ЄБРР прогнозує зростання на 3,5%, як і в сусідній Польщі.

  • Туризм в Чорнобилі став в два рази популярнішим, ніж у минулому році, повідомляє Українське державне агентство з управління зоною відчуження. У жовтні було зареєстровано 107 000 туристів. Влада посилається на «підвищений інтерес до Чорнобильської АЕС після випуску міні-серіалу НВО Чорнобиль». На частку іноземців припадає 80% відвідувань. Основні країни: Велика Британія — 15 738 осіб; Польща — 9 378; Німеччина — 7 826; США — 5580; і Чеська Республіка — 4063.

Авіанова

  • Мотор Січ скасовує більшість рейсів з Києва до Одеси і з Києва до Львова. Авіакомпанія орієнтується на польоти зі своєї бази в Запоріжжі. З цього міста Мотор Січ літає в Київський Сікорський два рази в день і в Мінськ чотири рази на тиждень.

  • МАУ продовжує втрачати гроші, зменшуючи кількість рейсів. Починаючи з 16 листопада, Київ-Бориспіль-Бангкок буде скорочений до трьох разів на тиждень, а потім повністю закритий 29 березня. 14 січня МАУ перестане літати до Кракова, новий конкурентний маршрут. У минулому році Ryanair почав літати з Борисполя до Кракова, а Wizz Air — з Київського аеропорту ім. Сікорського.

  • Протягом жовтня Київський Бориспіль, найбільший аеропорт України, обслужив 13 мільйонів пасажирів — на 22% більше, ніж в минулому році. Потік пасажирів на чартерних рейсах зріс на 26%, до 3,2 млн. Кількість трансферних пасажирів, що спеціалізуються на хабі МАУ, знизилося на 3% в жовтні до 2,8 млн. У жовтні кількість трансферних пасажирів знизилася на 15%. В цілому, частина трансферних пасажирів склала 22%.

  • Київський аеропорт ім. Сікорського порушив національну тенденцію. Його кількість пасажирів зменшилася на 8% протягом жовтня, до 2,2 мільйона. З появою в Борисполі терміналу F як недорогого терміналу минулої весни, аеропорт Сікорського втратив SkyUp, Pegasus і Yanair. Крім того, одна злітно-посадкова смуга в вересні була закрита на 10 днів для проведення планових ремонтів. Київський Правобережний аеропорт, в якому 98% пасажирів виконують міжнародні рейси, є прерогативою компаній Wizz Air і Ernest Airlines.

Стисло і зрозуміло — щоденний моніторинг ділових новин. Публікується в партнерстві з Ukrainian Business News (UBN). Републікування повної версії тексту заборонене.

Натисніть підписатися, щоб отримувати ранкову розсилку UBN з новинами, заснованими на фактах, для інвесторів і інвестиційних менеджерів в Україні.

Показати ще новини
Радіо NV
X