Як зробити доступними імпортні авто

17 серпня 2017, 15:20
Я хочу дешевих автомобілів для українців шляхом зменшення податків

Тільки за останні сім років ми з колегами скасували грабіжницький збір на 1-шу реєстрацію, спецмито, тимчасову надбавку до мита 13%, імпортний збір, утилізаційний збір. Ось реальні п'ять податків на іномарки, у скасуванні яких ми брали участь.

Відео дня

З 16 серпня ми починаємо офіційну розсилку всім народним депутатам України проекту Закону України про скасування мит при імпорті автомобілів. Сподіваємося, що до вересня (початку роботи ВР) помічники дадуть висновок і перед кожним народним депутатом лежатиме цей проект. Подивимося, хто з народних депутатів реально за здешевлення автомобілів для народу.

Закон України Про внесення змін до Митного кодексу щодо звільнення від оподаткування ввізного мита легкових автомобілів:


Верховна Рада України постановляє:
1. Внести до Митного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2012 р. ЗВ'ЯЗОК, № 44-48, ст. 552) такі зміни:
1) Частину першу статті 282 доповніти пунктом 21 такого змісту:

"21) транспортні засоби, що класифікуються за кодами згідно з УКТЗЕД 8703 21 10 00, 8703 21 90 10, 8703 21 90 30, 8703 22 10 00, 8703 22 90 10, 8703 22 90 30, 8703 23 11 10, 8703 23 11 30, 8730 23 19 10, 8730 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 31 10 00, 8703 31 90 10, 8703 31 90 30, 8703 32 11 00, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 11 00, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30.
Зазначені у цьому пункті транспорті засоби за кодами згідно з УКТЗЕД не звільняються від оподаткування ввізним митом, якщо вони мають походження з країни, визнаної державою — окупантом згідно із законом та/або визнаної державою -агресором щодо України згідно із законодавством, або ввозяться з території держави — окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом.”

2) частину першу статті 377 доповнити абзацами такого змісту:

“Транспортні засоби, що класифікуються за кодами згідно з УКТЗЕД 8703 21 10 00, 8703 21 90 10, 8703 21 90 30, 8703 22 10 00, 8703 22 90 10, 8703 22 90 30, 8703 23 11 10, 8703 23 11 30, 8730 23 19 10, 8730 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 31 10 00, 8703 31 90 10, 8703 31 90 30, 8703 32 11 00, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 11 00, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30, звільняються від оподаткування ввізним митом.

Зазначені у цьому пункті транспорті засоби за кодами згідно з УКТЗЕД не звільняються від оподаткування ввізним митом, якщо вони мають походження з країни, визнаної державою — окупантом згідно із законом та/або визнаною державою-агресором щодо України згідно із законодавством, або ввозяться з території держави — окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом.”

2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Голова Верховної Ради України А. Парубій



Примітки:

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

1) Зверніть увагу: ми пропонуємо скасувати мито не тільки на нові авто, а й на всі інші. Тобто захищаємо не "шкурні інтереси" імпортерів нових авто, а й інтереси всіх українців.

2) До уваги можливих критиків-колег, які запропонують скасувати не тільки мито, але й акциз, ПДВ, збір до Пенсійного фонду і все Євро-1,2,3,4,5. Ніхто ж вам не заважає підготувати і вносити теж проект про скасування всього на світі. Я реально бачу розклад: нам вдалося скасувати мито на імпорт електромобілів, але ось скасувати акциз і ПДВ, навіть на електромобілі, в ВР не вдалося. Тому step by step. Уже вдалося скасувати вищевказані п'ять податків на іномарки і зараз візьмемося за шостий.

3) Я знаю, що виникнуть запитання щодо ст. 282 МКУ. Ця стаття визначає звільнення від оподаткування митом, виходячи з цільового використання товарів (те, що в ЄС називають end-use procedure). Не зовсім коректно через цю норму проводити скасування мита взагалі. Це треба робити через зміни в ЗУ Про митний тариф. Але тоді скасуємо мито і на авто з країни-агресора.

4) Пропоную всім автомобілістам України підтримати законопроект

Матеріал опублікований з дозволу автора.

З оригіналом тексту можна ознайомитися тут .

Показати ще новини
Радіо NV
X