Як використовувати Viber в бізнесі
Коли ви часто проводите акції, готові надавати знижки, інформувати клієнтів про персональні пропозиції і вас не влаштовує ціна SMS-розсилок та коротких номерів.
З чого почати?
Ви можете звернутися до сервісу напряму, але для реалізації угоди ви повинні гарантувати мінімум 60 000 контактів з однієї розсилки. Або ж почати працювати з меншими обсягами через ліцензованого партнера Viber.
Інструмент Viber -– це розсилка. Але як не стати спамером?
Для роботи з аудиторією вам необхідно зібрати базу клієнтів, при чому переконайтеся, що вони дали згоду на отримання інформації від вас за допомогою Viber. Тільки тоді месенджер авторизує вас як рекламодавця.
Скільки коштує розсилка через Viber?
Вартість контакту в середньому 15 коп. для масових розсилок, але додайте ще витрати на розробку і технічний супровід платформи корпоративного каналу.
Який CTR у Viber-розсилок?
Бенчмарк ринку – 20%, враховуючи, що в SMS максимум 5-7%, а в e-mail до 3%, то це високий показник.
Як правильно і ефективно робити Viber-розсилку?
Перший момент – не плутати з SMS. Канал дозволяє писати повідомлення довжиною до 1000 символів, а це значить, що можна писати тексти кирилицею і не думати про довжину. Можна і бажано вставляти зображення, обов'язково вказувати посилання на більш широкий опис суті звернення, і найкраще, якщо це буде мобільна версія сайту або лінк на відео.
Як бачите, у розсилки в Viber є особливість, на відміну від SMS, люди дуже позитивно сприймають мультимедіа і активно реагують на них. Тому тут можна креативити і робити інтерактивні розсилки.