Які товари найпопулярніші серед українців під час здійснення святкового шопінгу — дослідження Deloitte
Найпопулярніші категорії товарів, які українці купують під час різдвяного та новорічного шопінгу, практично не змінились. Чоловіки, як і жінки, планують придбати насамперед продукти харчування та алкогольні напої, а також іграшки для дітей.
Про це свідчить дослідження компанії Deloitte. При цьому майже на 10% зменшилась кількість респондентів, які придбають продукти харчування.
Найпопулярнішими серед жінок стануть такі категорії: одяг та взуття (37%), косметика (32%), предмети домашнього вжитку (23%).
Чоловіки ж виберуть одяг та взуття (26%), побутову техніку та електроніку (26%).
При цьому 5 із 10 покупців в Україні під час святкового шопінгу покладуть додаткові товари в онлайн-кошик, тільки щоб отримати безкоштовну доставку.
Що стосується видів доставки, то найпопулярнішою українські респонденти обрали доставку в точку видачі замовлень, незалежно від вікової категорії.
«23% респондентів серед бебі-бумерів ніколи не замовляли різдвяні та/або новорічні подарунки з доставкою. Водночас зумери найчастіше обирають доставку святкових товарів у поштомат або найшвидший варіант доставки», — йдеться в дослідженні.
Що стосується окремих програм, за даними опитування, 40% респондентів готові активно користуватися програмою Національний кешбек під час святкового шопінгу, а ще 31% готові долучитися до програми, якщо умови будуть для них вигідними.
Всього в опитуванні Deloitte взяли участь понад 1 000 респондентів.
Дослідження проводилось за допомогою багатоступеневої стратифікованої вибірки, яка представляє населення України за статтю, віком, розміром населеного пункту та видом зайнятості.