Пенсії 2025. Як змінити реквізити для отримання виплат
Портал ПФУ (Фото: Depositphotos.com)
У випадку зміни банківських реквізитів або банку пенсіонеру необхідно надати відповідну інформацію органу Пенсійного фонду України, щоб забезпечити своєчасне отримання пенсійних виплат.
Про це нагадали в Пенсійному фонді.
Вимоги до банківського рахунку для зарахування пенсії
Відповідно до законодавства пенсія виплачується через відділення АТ Укрпошта або через уповноважений банк. Спосіб виплати пенсіонер обирає самостійно.
Отримувачі пенсій, які набули статусу внутрішньо переміщених осіб до 24.02.2022, одержують виплати виключно через рахунки АТ Ощадбанк.
Існують певні вимоги до банківського рахунку для зарахування пенсії:
▪ рахунок має бути відкритим в одному з уповноважених банків;
▪ поточний рахунок відкривається саме для зарахування пенсійних та інших соціальних виплат;
▪ має бути активним (діючим).
У заяві про призначення/перерахунок пенсії (якщо обрано спосіб виплати через банк) номер рахунку вказується в міжнародному форматі IBAN, який складається з 29 цифр та літер.
Міжнародний номер банківського рахунку можна дізнатися в мобільному додатку банку або ж безпосередньо у відділенні банківської установи.
Де і як можна подати заяву на зміну виплатних реквізитів, перелік документів
Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна онлайн — через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього авторизуйтеся на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
У розділі Щодо пенсійного забезпечення натисніть на пункт Внесення змін до пенсійної справи, оберіть Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання).
Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
▪ паспорт заявника;
▪ ідентифікаційний номер;
▪ реквізити банківського рахунку.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
▪ розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
▪ формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
▪ документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
▪ скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
▪ скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
▪ назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть Відправити до ПФУ.
Стан опрацювання заяви на зміну виплатних реквізитів можна переглянути в особистому кабінеті в розділі Мої звернення.